vrijdag 13 april 2012

Earl Grey

Ook ik heb me gewaagd aan condoleance kaarten. Heb ze nog niet vaak gemaakt. Nu zijn het er uiteindelijk 4 geworden en helaas niet voor de voorraad. Ze zijn al verstuurd.
Toen ik de eerste had gemaakt, was ik zo tevreden met het resultaat, dat ik ze allemaal met dezelfde kleuren en lay-out heb gemaakt.
Het stukje horizontale cardstock heb ik gestempeld met Distress Ink Weathered Wood. Het is een achtergrondstempel met allemaal verschillende vlinders die ik al jaren heb. Alle randen van het witte cardstock heb ik bewerkt met Distress Ink Weathered Wood en Black Soot.Het zwarte en grijze Color Core is geschuurd.
Voor alle theebloemen heb ik Pickwick Earl Grey zakjes gesneden. De kleintjes van 2x2 cm en de grotere van 3x3cm.

Helaas had ik niet meer genoeg grote hydrangea's in huis om achter alle theebloemen een dubbele te doen. Deze twee bloemen zijn precies hetzelfde. Het is de voor- en de achterkant. Soms zijn beide kanten zo mooi  dat het bijna jammer is om ze op te plakken;-)

Met deze kaart doe ik mee met
Liftchallenge 14 - alleen cardstock (zelfgemaakt design papier)
The Pink Elephant challenge 143 - flowers
PaperPlay Challenges - thing with wings

20 opmerkingen:

  1. Hallo Adriana, Hele stijlvolle condoleance kaarten. Zelf vind ik degene met de kleinste theebloemen het mooiste. Mooie lay-out!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. its a really hard subject to make beautiful cards for Adriana, but these are so beautifully elegant you made them stunningly
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan, heel stijlvol vind ik je kaarten.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana, wat een prachtige stijlvolle kaarten heb je gemaakt. Helaas hebben we ze nodig, maar met zo'n kaartje geef je de nabestaanden wel een steuntje. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Adriana, ze zijn prachtig maar ik hoop dat je niet elke keer nodig hebt als je er weer 1 maakt. Dat is niet gezellig!
    Verder is ie prachtig, vooral de bloem!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan, maar de gelegenheid is minder.
    Ik heb ze nog nooit gemaakt en ga ze ook niet maken, voor dit soort kaarten loop ik naar de winkel.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a stunning card! The greys make it such an elegant card, and I just love the design!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaarten echt supermooi een heel erg stijlvol gedaan. De challenge is echter wel om alleen cardstock te gebruiken en dan mogen de theezakjes dus eigenlijk niet.... Maar dat neemt niet weg dat ik je kaarten wel super vind!
    Bedankt voor het meedoen Adriana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige, chique en stijlvolle kaarten. Zo knap weer met die theezakjes! Bedankt voor je deelname!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaarten. prachtig gemaakt en je ontwerp met die theezakjes bloem is schitterend.
    het kan heel erg goed voor waar ze bestemd zijn. net wat de anderen ook schrijven: stijlvol.
    tjee...en dan 4 stuks!! dat is niet zo mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi!! Prachtig gemaakt!! Ik denk dat ik de theezakjes wel als embellies kan zien!! Heel erg mooi!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Adriana, via-via kwam ik op je blog, wat geweldig wat jij met theezakjes op kaarten doet, super, ook deze condoleancekaarten zijn geweldig, je hebt er een volger bij.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These cards are amazing, Adriana. I especially love your flower centers. Thanks for playing along with us at PaperPlay.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. JA dit vind ik mooi! Erg stijlvol. Bedankt voor het meedoen weer, je creaties zijn een genot om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja... De earl grey... Ook wij maakten daar altijd de condeleance kaarten van. Maar je hebt dit wel zo super mooi gedaan!!! Je hebt het echt weer gecombineerd in een 'modern jasje' met de prachtige bloemen, ontzettend stijlvol en elegant!
    Deze ga ik even opslaan voor mijn oma, lol!
    Leuk om weer een mooie creatie van jou langs te zien komen!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful work!
    Very elegant:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! I love how you made those flowers, Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helaas hebben we deze kaarten ook wel eens nodig. Ze zijn erg mooi en ongetwijfeld een grote steun aan de personen die je ze stuurt. Mooie achtergronden heb je gemaakt.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Adriana en wat een mooie bloem heb je gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Adriana,

    Hartstikke leuk dat je volger bent geworden en van harte welkom :D Volgens mij heb ik mijn bewondering al eens geuit over je mooie theezakjes creaties, zoniet bij deze ;D
    Deze condoleancekaarten zijn zeker erg mooi en sober en helaas soms wel eens nodig. Wel fijn om iemand met zo'n mooie kaart te troosten. Ik hoop tot kijk en blogs!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...