woensdag 13 maart 2013

12,5 jaar!

Wat leuk om weer een nieuwe volger te zien verschijnen op de lijst. Welkom Alinda!

Lieve vrienden van ons waren 12,5 jaar getrouwd en daar wilde ik natuurlijk een kaartje voor maken.


Voor deze kaart heb ik het mooie en toepasselijke papier gebruikt van het Me To You paperpack "With Love". Alle randjes zijn bewerkt met Distress Ink brushed corduroy.


Ik heb weer heerlijk op stempellinnen gekleurd. Met Memento Rich Cocoa heb ik een Penny Black stempeltje van het vel 'Hugs' op het linnen gestempeld. Het linnen gemat op kraft. Ik heb de schattige muisjes ingekleurd met de volgende kleuren Distress Ink:
Bloem: mustard seed, rusty hinge, aged mahogany, pine needles
Muizen: tattered rosebrushed corduroy
Achtergrond: stormy sky
De randen van het stempellinnen is gerafeld door er wat draadjes uit te trekken en bestempeld met een 'love' tekststempeltje uit dezelfde stempelset van Penny Black.


Ik had de smaak te pakken met de vlinders en dit keer heb ik, naar een vouwmodelletje uit hetzelfde boekje, 2 hartjes gevouwen uit Israelische theezakjes.


De bloementoef heb ik gemaakt met een witte cherry blossom en daaronder een rode Dovecraft paper blossom. Verder rode asters, roosje, rozeknopjes, parels en geponste rozenblaadjes.
De tekst heb ik zelfgemaakt en na het printen geponst met een labelpons. De randen bewerkt met  Distress Ink brushed corduroy. Stukje kant en kreukellint erdoor en vastgezet met rode twine. Daaraan een mooie bijpassende hartjes charm en een roosje erboven.


De binnenkant heb ik afgewerkt met een mooie stempel van Crafty Individuals gestempeld met Memento Rich Cocoa en een lijntje getrokken met een donkerrode Sakura gellypen.

Met deze kaart doe ik graag mee met:
Papertake Weekly Challenge - 1,2,3 - (1 tag, 2 folded hearts, 3 Design Papers)
Totally Paper Crafts - punch it - (leafs and tag)
NMWC - anything goes -

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart! Zo leuk om te lezen!

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje is het geworden Adriana!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk gedaan. Dit is en blijft een super stempeltje. Echt lief die twee muisjes zo samen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOOOOOW, wat een beauty is dit weer en wat heb je de muisjes prachtig ingekleurd op het linnen (weer wat voor mijn to-do lijstje). Heel mooi afgewerkt met alle embellies/vouwsels. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is stunning sweetie. Thank you so much for sharing this with us at Totally Papercrafts.

    Hugs
    Cathy DT
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart! Mooi gedaan op dat linnen zeg!!! Dat wil ik ook nog eens proberen ;-) Je kaart is geweldig gedaan met al die details en wauw! Wat is je binnenkant geweldig gedaan... supers!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Erg mooi, zo op het stempellinnen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely cards.

    Thank you for sharing at Totally Papercrafts this week.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi effect geeft dat stempellinnen zeg. Ik vind het een super leuke kaart Adriana!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart Adriana. Echt een schattige stempel van die muisjes. Ze komen mooi uit op dat stempellinnen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart met een al net zo schattige stempel!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is gorgeous. I love the effect of stamping on the linen. The colours and details are so beautiful
    Thank you for taking part in the No Matter Which Challenge this month
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your a Clever Little Cookie! Amazing Card with lots of great techniques! Thanks for joining us at NMWC hope you have a lovely Easter!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...