zondag 1 september 2013

Challenge 24 bij AnMaCreatief

Vandaag begint alweer een nieuwe maand en daarom is het tijd voor de nieuwe challenge bij AnMaCreatief
Het thema voor september is: ROND.


Voor mijn voorbeeld kaart bij dit thema wilde ik natuurlijk ronde theezakjes verwerken op mijn kaart (-: Uit 7 zakjes Pickwick Dutch Tea blend heb ik rondjes van 1,5 cm geponst. Deze heb ik onder de afbeelding geplakt. Voor het meest linkse rondje heb ik zo'n mooie (ronde natuurlijk) charm kompas gehangen. Deze is met een koperkleurige brad vastgezet.


Het designpapier komt uit het First Edition paperpad ' Floral Pavilion'! Leuk toch? Zelfs voor een mannenkaart te gebruiken! De randen zijn bewerkt met de Ink blending tool en Distress Ink brushed corduroy. Mooi blauw twine  en blauwe mini knopen als details. En een toets van een laptop vond ik er wel stoer bij staan.


De afbeelding is getekend door Dora (dankjewel!) en gekleurd met Distress Ink:
Huid: tattered roseaged mahoganyvintage photo
Haar: antique linenvintage photo
Pet/ shirt: aged mahogany
Overall: faded jeans
Laarzen: pumice stoneblack soot
Hond: vintage photo
Steen: pumice stone
Gras: antique linen, shabby shutters, peeled paint
Lucht: broken china

Doen jullie ook mee met deze leuke challenge? Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels. Ik kom graag langs om jullie creaties te bekijken. Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen:


Deze Joy! cutting stencil-Bloem Bladeren 2Neem voor meer inspiratie ook even een kijkje bij de andere Design Team leden. Ook Anne-MarijeHelenJudithLins en Lotte hebben een prachtig voorbeeld voor deze nieuwe challenge gemaakt.


13 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt! Zo geweldig hoe je het thema rond hebt verwerkt en superssss!!! Dat je er een mannenkaart van weet te maken, pfff....

    Liefs Lotte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke mannenkaart, de stempel is weer prachtig ingekleurd. Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adriana, Wat een leuke kaart. Mooie details. Leuk gemaakt zo in het rond. Groeten Trijnte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana,
    Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt, super ingekleurd, leuk de theezeakjes-rondjes..mooi gedaan..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Missie geslaagd Adriana, meer dan genoeg rondjes op je leuke kaart!!

    xx Ireen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Adriana,

    Wat een stoere mannenkaart. Je hebt de digi supermooi ingekleurd.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld voor de AnMaCreatief challenge.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je mannenkaart superleuk en heel origineel zoals je toch weer theezakjes weet te verwerken. Leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw Adriana, zo leuk gedaan met die theezakrondje en dat kompas is ook zo passend erbij.
    Mooi ingekleurd ook!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Adriana, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Adriana, wat een mooi kaartje weer; je hebt de digi prachtig ingekleurd (moet echt eens bij je komen spieken). Ook toppie afgewerkt met de theezakrondjes. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart, ik zag deze bij anma en zo leuk dat je die digi op dit kaartje kon gebruiken.
    prachtig geheel en mooi ingekleurd met dat distress inkt.
    alles past goed bij elkaar, het kompas(oost,west,thuisbest) home en de digi zo heerlijk relaxed.....echt thuis...((:
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...