zaterdag 15 maart 2014

Memento

Vandaag is het weer tijd voor een gezamenlijk project. Het AnMaCreatief Design Team is aan de slag gegaan met Memento inkt!


Voor mijn kaart heb ik een clearstamp van Penny Black (Hugs!) gestempeld met Memento Stempelinkt-Rich Cocoa. Dat is meteen de goede kleur voor het egeltje en het halve werk;-). Daarna heb ik het verder gekleurd met Distress ink: Tattered rose,  Victorian VelvetBrushed corduroy, Walnut stain, Worn lipstick, Barn door, Aged Mahogany en Mowed lawn. Ook de teksten zijn gestempeld met Memento Stempelinkt-Rich Cocoa. De randjes van papier zijn ook met de Memento bewerkt met behulp van een sponsje.



Voor de  Theebloem heb ik Pickwick Fruit Wellness Granaatappel & Framboos gestanst, net als op mijn vorige kaart, maar nu eenvoudig gevouwen. Ik vind het zo'n leuk effect.


Deze mooie charm roos vond ik wel helemaal op zijn plek tussen alle verschillende roosjes.

Wat heb ik gebruikt:
Kraft
First Edition paperpad-Floral Pavilion 6x6
Memento Stempelinkt-Rich Cocoa
Tim Holz distress Ink
Clear stamps Hugs! Penny Black
Marianne Design clearstempelset Eline`s-Words
Dovecraft doilies-Tis The Season/Coloured
Papermania big bloomers-Chelsea Green
Dovecraft blossoms-`Tis The Season
Dovecraft blossoms-red
mix set papieren roosjes 10 mm-2Tone
mix set papieren roosjes 10 mm-Red Tone (de groene blaadjes heb ik eraf gehaald...)
papieren roosjes 15 mm-2Tone Antique Blue
papieren rozenknopjes 4 mm-2Tone Antique Blue
charm 062 roos-geel koper
Marianne Design Creatable-Anja`s Vintage Swirls
Xcut nesting dies-Parenthesis
parels wit 4 mm
parels wit 6 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Zo, da's wel een enorme lijst geworden dit keer. Veel verschillende dingetjes gebruikt.
Ook Anne-MarijeLins en Lotte zijn met de inkt aan de slag gegaan. Als je op hun naam klikt kun je nog meer moois zien.
AnMaCreatief heeft trouwens intussen al 33 kleuren Memento Stempelinkt en ik heb me laten influisteren dat deze inkt vanaf vandaag in de aanbieding is van 4,95 voor 4,50!



9 opmerkingen:

  1. Wat een super gezellige kaart in heerlijke kleurtjes Adriana!! Ik heb wat kleurtjes Memento gekocht in Hardenberg, super inkt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaart is dit geworden. Leuke kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Adriana

    Ik heb jullie kaarten bekeken en het verwondert me
    iedere keer weer, hoe jullie de materialen op zo'n heel verschillende manier gebruiken en er zo iets moois van
    maken.
    Deze kaart van jou springt er ook weer uit.

    Liefs van Granny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig hoe je deze kaart hebt gemaakt! En inderdaad vind ik deze kleur inkt gelijk zo mooi voor het egeltje!!!

    Bedankt voor je mailtje! Ik kan ze hier wel lezen, maar niet beantwoorden, dus vandaar ;-) Ik ben gelijk gaan kijken en blogger had niet mee gewerkt :(, ik had het wel ingepland namelijk... Fijn weekeinde nog! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS. Ik ben in Zeeland nu... Ik weet niet of ik dat nog op de mail had gezet.... HIHI

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Adriana,

    Echt een superleuk kaartje, al die bloemetjes passen zo goed bij het egeltje met zijn bloempjes :)

    Liefs,

    Lins ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Adriana,

    Wat een lieve kaart... Heel romantisch met alle roosjes en het mooie FE papier. Wat heb je veel verschillende producten uit de winkel gebruikt! Superleuk!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Adriana, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, en je papier is erg mooi en vrolijk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...