maandag 10 november 2014

Lillibet

Vandaag heb ik weer een kaart met een gehaakte bloem erop om te laten zien. Dit keer een wat kleiner formaat. Deze heeft 8 bloemblaadjes en dat is perfect voor een theebloem. Deze vouw ik eigenlijk bijna altijd van 8 blaadjes en dus past dat dan heel mooi.


Ik heb nog even verder gezocht naar papier wat mooi kleurde bij een paarse bloem en toen vond ik nog een mooi strookje van het Lillibet papier met kleine paarse bloemetjes erop. Dus daaruit ook de rest van het designpapier voor deze kaart gebruikt. Alle randen van het papier heb ik bewerkt met Distress Ink-Peeled Paint.



Voor de bloem heb ik van multi lila garen patroon 118 (tweekleurig anemoon) gehaakt uit het boek '150 bijzondere haak en breifiguren'. Daarop een theebloem die is gevouwen van Pickwick fruit welness Pomegranate & Raspberry. Voor het vouwen heb ik de papiertjes uitgestanst met de Sizzix Regal stans. Het zijn dit keer de papiertjes uit de achterzijde van het theezakje. Bovenop de theebloem heb ik ScrapBerry`s parels geplakt. De grootste en de kleinste maat uit de verpakking.
De bladeren achter de bloem zijn de witte Fern en de groene Cedar van ScrapBerry's.


Ook nog een foto met de binnenkant zichtbaar.

Wat heb ik gebruikt:
Wit en groen cardstock
Tim Holtz Distress Ink-Peeled Paint
Hallmark paperpack-Lillibet 6x
Rio katoen garen-multi lila
Helz Cuppleditch ric rac ribbon-Fun Fair
ScrapBerry`s adhesive pearls-Wind Of Travel
ScrapBerry`s paper leaves-Cedar
ScrapBerry`s paper leaves-Fern/White
Joy! cutting stencil-Vintage Border 1
Joy! cutting stencil-Bedankt (binnenzijde kaart)
Sizzix Framelits Die Set-Squares
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Regal (voor de theezakjes)
Aleene`s Quick Dry Tacky 

Ik doe met deze kaart graag weer eens mee met de kaarten challenge bij Cards en Scrap. Dat is dit keer een mooie schets die mij goed van pas kwam voor deze kaart!


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Adriana. De bloem is een echte blikvanger!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Adriana,

    Wat een supermooi kaartje is dit geworden! Heel leuk dat je weer een bloem hebt gehaakt. Ik vind dit model erg gaaf. Het Lilibet papier komt heel mooi tot z'n recht. Top!

    Bedankt voor je voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi sweetie, wow this is absolutely gorgeous :0)))) huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig mooi kaartje, prachtig met die gehaakte bloem en dan de theebloem erop. Ook mooi met de binnenkant zo. liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...