dinsdag 1 augustus 2017

Challenge 71 bij AnMaCreatief!

Goedemorgen bloggers, vandaag begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze maand is het thema DIEREN!


Voor mijn voorbeeld heb ik het mooie Botanical Notes papier gecombineerd met zo'n leuk plaatje uit het Decorer Mini Scrapbook Paper Set-Birds. Vooral het vel met de vogels past zo goed erbij. De vorm van de kaart is gemaakt met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38. Alle randen heb ik weer eens bewerkt met Vintage Photo.


De theebloem is gemaakt van Pickwick English tea blend. Prachtige kleur waar ik veel zakjes van heb en eigenlijk te weinig bloemen van gebruik :-) Eronder een bloem uit Kraft gestanst met een Yvonne Creations mal. Erop zo'n prachtige gehaakte Granny die ik van Anne-Marije heb gekregen. Daarop weer een filigraan bloem en het geheel vastgezet met een pearl brad.


Verder veel papieren bloemetjes en de bruine roosjes zijn resin mini roosjes. De bloemblaadjes zijn dat leuke nieuwe Joy! Framboosblad. Dit heb ik in stukjes gebruikt.


Ik heb bij de kaart nog zo'n handige Kaartenstandaard gemaakt van bijpassend First Edition papier.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
First Edition paperpad-Botanical Notes 6x6
Marianne Design Craftable-CR1408 Kaartenstandaard
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38
Decorer Mini Scrapbook Paper Set-Birds
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Smaragdgroen
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Vintage Photo
Joy! cutting stencil-6002/0939 Framboosblad
Yvonne Creations snijmal-YCD10104 Get well soon/flower
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
ScrapBerry`s adhesive pearls
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink
mix set apple blossoms-Pastel Tone
mix set sweetheart blossom-Mixed Brown & White
resin mini roosje bruin
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Bruin
filigraan bloem 10-geel koper
Grote bedel veer
ScrapBerry`s pearl brads
Granny
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Deze maand is er weer een mooie en heel toepasselijke prijs te winnen:



Deze Marianne Design Creatable-LR0250 Tiny`s Flowers 3! Weer een mooie prijs. Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, sjieke kaart heb je weer gemaakt. Je groene theezakjesbloem vind ik ook schitterend en hij knalt er lekker uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is het! Het is je weer gelukt om een prachtige theebloem erop te verwerken. Super!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...