zondag 15 oktober 2017

Hartelijke felicitatie Groetjes

Vandaag mijn voorbeeld voor de  SKETCH challenge van oktoberin onze Facebookgroep. De challenge is de 15e weer van start gegaan.


Voor mijn voorbeeldkaart heb ik de sketch gespiegeld. Zo komt de theebloem het mooiste uit naast de afbeelding.


Op deze kaart heb ik een mooi vogelplaatje uit de Decorer Mini Scrapbook Paper Set gecombineerd met het designpapier uit de First Edition paperpad-Storyteller. Het plaatje en het paarse papier heb ik gemat op kraft. Het mooie Open Scallop randje komt van de Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.70. Wat een gave stansen zijn dat en ze stansen super. Ik heb de set met de vierkanten. Dus voor deze kaart heb ik simpelweg beide lagen een recht afgesneden zijde gegeven. Maar de set is er ook in rechthoekig, rond en ovaal.


De theebloem die hier zo prachtig uitkomt, heb ik gevouwen van papiertjes van oudere zakjes Pickwick Royal Earl Grey. Wat kan ik och steeds genieten als een theebloem zo mooi op de kaart past, zowel wat betreft de kleur als de print! De randjes van de bloem zijn bewerkt met Distress Inkt. Net als de randen van het plaatje en het papier. Onder de bloem de Fantastic Cirkel uit Kraft gestanst en door de bloem een geel koperen brad. De takjes Klimplant zijn uit Kiwi Linnenkarton gestanst.


Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Krafty Christmas 6"x6"
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Kiwi
Kraft
Decorer Mini Scrapbook Paper Set-Birds
First Edition paperpad-Storyteller 6x6
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.70/Open Scallop
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 (voor de theezakjes)
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0785 Fantastic Cirkel & Bloemen
Marianne Design Craftable-CR1396 Klimplant
Marianne Design Clearstempelset & Stans-KJ1712 Groetjes
brads 4,5 mm geel koper
Vivant Crispy Lint-Old Purple
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Brushed Corduroy
Memento Ink Pad-Rich Cocoa
mix set sweetheart blossom- Mixed Brown & White
papieren rozenknopjes 4 mm-Cream
papieren roosjes 10 mm-Purple
filigraan blad
Dovecraft foam-Squares 2mm
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:



Deze Studio Light Clearstempel-nr.162

Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.


https://www.facebook.com/groups/447538682077945/


Fijne dag!



2 opmerkingen:

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...