woensdag 15 november 2017

Gezegende Kerstdagen

Vandaag mijn voorbeeld voor de  KRAFTchallenge van november in onze Facebookgroep. De challenge gaat vandaag weer van start.


Kraft vind ik altijd erg leuk om te verwerken. Het combineert eigenlijk met alles mooi en makkelijk. Voor dit voorbeeld ben ik begonnen met een kraft basiskaart. En daarop het leuke Berry Christmas papier van Marianne Design. De labels zijn uit Kraft gestanst met de MD Giftwrapping/Karin`s Deer, Stars & Tag.  Over de rechtse label heb ik ook een label van vellum geplakt. Het kleine hartje komt uit de andere leuke set Karin`s Bird, Hearts & Tag.


De theebloem heb ik gevouwen van Twinings infusions Pure Rooibos. Wat past het patroontje gaaf bij het papier, vind je ook niet? Eronder een filigraan vierkant en een kleine subtiele Floral Brad erdoor om het gebeel mee vast te zetten. Dit zijn mooie lange brads, dus dat gaat prima door veel laagjes papier en de filigraan.


Hier nog een detailfoto en zo kun je goed zien hoe de laagjes zijn opgebouwd. Het hert heb ik 2 keer gestanst: de bovenste uit Kraft en daaronder uit Linnenkarton.

Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PB7053 Berry Christmas A5
Hobby & Crafting Fun Vellum-White A4
Dovecraft cards & envelopes
Kraft
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Marianne Design Collectable-COL1443 Giftwrapping/Karin`s Bird, Hearts & Tag
Marianne Design Collectable-COL1442 Giftwrapping/Karin`s Deer, Stars & Tag
Marianne Design Clearstempelset-KJ1717 Giftwrapping/Kerstwensen
Memento Ink Pad-Rich Cocoa
filigraan vierkant 2-geel koper
Nellie Snellen Floral Brads-Brown
Simply Creative Gems-Clear 4 mm
baker`s twine rood/wit
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue
Marianne Design Stamp Master LR0009

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:


Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

Fijne dag!








3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Adriana! Je bloem is weer uit de kunst en die 2 labels staan erg leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig en wat combineert de theebloem er mooi bij!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuke theebloem, Adriana.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...