maandag 15 januari 2018

Congratulations

Vandaag mijn voorbeeld voor de  BLOEMENchallenge van januari in onze Facebookgroep. De challenge gaat vandaag weer van start.


Een leuke challenge en omdat ik bijna altijd wel een bloem op mijn kaart verwerk, wilde ik voor dit voorbeeld eens flink uitpakken, hihi. Dus gewoon maar eens 2 theebloemen erop en lekker veel extra bloemetjes. Ook op het papier uit het Botanical Notes papierblok van FE staan natuurlijk veel bloemen. Voor de mooie roze kleur nog een velletje uit een ander blokje van FE Storyteller. Daarin zitten allemaal prachtige kleurrijke designs.


De theebloemetjes zijn gevouwen uit Natural temptation Congratulations theezakjes. Prachtige zakjes en de thee smaakte ook nog eens lekker :-) Ik heb kleine bloemetjes gevouwen en zo kon ik al 4 bloemetjes vouwen uit 8 theezakjes, omdat ook de achterkant van de zakjes net zo mooi bedrukt is. Mogelijk kan ik er nog meer uit stansen. Onder de theebloemetjes een paper bloom en een mini sweetheart blossom erdoor vastgelijmd. Verder nog mooie apple blossomsroosjes, en losse  mini sweetheart blossoms erbij. De groene blaadjes zijn stukjes Framboosblad, wat doet die het toch leuk bij al die bloemetjes!


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Mosgroen
First Edition paperpad-Storyteller 6x6
First Edition paperpad-Botanical Notes 6x6
Joy! cutting stencil-6002/0939 Framboosblad
Joy! cutting stencil-6002/0365 Vintage Border 1
mix set apple blossoms
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink
papieren roosjes 15 mm-Pink
papieren roosjes 10 mm
paper distresser
Mixed color summer blooms- 5cm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:


Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

Fijne dag!











4 opmerkingen:

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...