vrijdag 23 februari 2018

Niet vergeten

Bedankt voor jullie leuke enthousiaste reacties op mijn vorige kaart! Ik was zelf ook heel blij met het resultaat en wil zeker nog meer van dat soort kaarten maken... Vandaag een heel andere kaart. Een roze kaart met een mooie teksstempel van Nellie Snellen. Deze stempel was het uitgangspunt voor deze kaart. 


De basis is een vierkante kraftkaart. Daarop een prachtig vel uit het Storyteller blok van First Edition met een goud glitter effect. Smaragdgroen linnenkarton en nogmaals een vel uit het Storyteller blok. Hierop de tekst  Ik Was Je Verjaardag Niet Vergeten... gestempeld met Tuxedo Black. Daarna de grote woorden met Embossing Ink en Embossing Powder bewerkt.


De theebloem is gevouwen van Twinings Blackcurrant tea. Eronder een bloem uit Smaragdgroen linnenkarton gestanst met een Crealies Uno (No.36)en daaronder een Crealies X-tra (No.101) uit goudkleurig verpakkingspapier gestanst. Het geheel met een goudkleurige bloemetjesbrad vastgezet aan de kaart.


De cupcake is een Dovecraft Die en heb ik 2 keer gestanst. De kraftversie iets versprongen erachter geplakt.

Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Krafty Christmas 6"x6"
bloemenbrad
Distress Embossing Ink





3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Adriana. Mooie kleuren en de tekst komt heel mooi uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg zoals alles qua materialen en kleuren weer zo geweldig bij elkaar passen. Een beauty!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...