woensdag 16 november 2011

Maak een thee-ster



Zoals belooft hier de stap-voor-stap foto's van de groene thee-ster. Dit keer in het rood. Voor 1 ster heb je 8 vierkante papiertjes nodig. Voor deze ster heb ik grotere 4,7 bij 4,7 cm gebruikt. Voor de losse voorbeeldpunt heb ik 4 cm gebruikt. Ik hoop dat het toch duidelijk is.
Ik zou het heel leuk vinden om een reaktie te lezen van jullie. Mocht je vragen hebben, laat maar weten.
Zelf vouw ik al zo lang, dat het allemaal erg vanzelf gaat...

Adriana








Elke punt plak je op een flapje van de vorige tegen de middellijn.
Het andere flapje niet plakken, daardoor krijg je een soort pop-up effect.

Hier moeten nog 2 puntjes tussen.
Deze is gemaakt van andere papiertjes als de losse punten op de foto's
hierboven.



9 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana, super duidelijke uitleg hoor. Heb hetzelfde vouw de dingen bijna met mijn ogen dicht; het wordt tijd dat ik ze weer tevoorschijn haal. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Adriana! Deze ga ik ook eens maken.
    Nu de bloem uit de vorige post ;)

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adriana,
    Dat is leuk om te zine hoe het gedaan wordt. Je bloemen zijn altijd erg mooi!
    Liefs van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe werkt dit, ik heb die acht theezakjes gevouwen hoe ze moeten maar weet niet hoe ik ze aan elkaar moet bevestigen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anneke, ik zie niet of je zelf een blog hebt of iets anders waar ik kan reageren, dus hoop ik dat je dit leest...
      Als je op het laatst omgevouwen flapje een beetje lijm doet, kun je daar het volgende vouwsel op plakken. Er blijft er dus steeds maar 1 van elk vouwsel zichtbaar in je ster...
      Lukt het zo???

      Verwijderen
  5. nu zitten alle hoekjes aan elkaar en dan heb ik een harmonica vorm.. wat moet ik er dan mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ??? Geen idee hoe je dat hebt gedaan... Het moet vanzelf cirkelvormig worden als op de foto's. Kun je er een foto van mailen? Dan zie ik hoe je het hebt gedaan.
      Dan zal ik mijn mailadres even voor je vrijgeven in mijn profiel.

      Verwijderen
  6. ik heb u een mail gestuurd, ik ben geen lid van deze site, dus kan wel berichten sturen, maar ga mij zelf er niet op abboneren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi adriana. Ik ben nog aan het leren. Maar gaat deze zeker proberen. Goede uitleg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...