donderdag 26 maart 2015

Verjaardag

Vandaag heb ik een verjaardagskaart voor een man om te laten zien.
Bij de Dutch Card Lovers vond ik een leuke sketch en daarmee heb ik deze kaart gemaakt.


Wat een feestje om kaarten te maken met het mooie designpapier van Studio Light. En deze papiertjes uit het pak vind ik wel heel geschikt voor een mannenkaart.


Ook op deze kaart een theebloem die dit keer is gevouwen van Pickwick Cactus theezakjes. Ze zijn gestanst met Sizzix Squares en daarna weer eenvoudig gevouwen. Op de bloem een stoere spacer vastgezet met een mini brad.



Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Zilvergrijs
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Mosgroen
Studio Light paperpack-nr.13
Marianne Design clearstempelset Eline`s-Words
Sizzix Framelits Die Set-Squares
Papermania mini brads-Assorted Gloss Metallics (3mm)
brads 4,5 mm geel koper
Mini gears zilver (uit de eurohoek van AnMaCreatief op de beurs:-)
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Met deze kaart wil ik ook mee doen met:
http://www.cardsandscrap.nl/2015/03/kaartenuitdaging-232.html (mannenkaarten)


8 opmerkingen:

  1. Suprerleuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, vooral de bloem vind ik prachtig gemaakt. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Knap zoals jij altijd je bloemen weet te gebruiken! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, de theebloem is een echte eyecatcher!! Gezellig dat je meedoet bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaart. Mooi, zoals de groene kleur van de randen en het hoekje rechtsboven,weer terugkomt in de theebloem.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie mannenkaart heb je gemaakt. Het DP is inderdaad heel geschikt en je bloem maakt het helemaal af.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...