vrijdag 1 april 2016

Challenge 55 bij AnMaCreatief!

Vandaag begint alweer een nieuwe maand en daarom is het tijd voor de nieuwe challenge bij AnMaCreatief. Deze maand is het thema ALLES BEHALVE EEN KAART!



Als voorbeeld bij de challenge heb ik me laten uitdagen om een Theedoos te pimpen. Uiteraard heel toepasselijk ;-) Als je hem in het echie wil zien: Ik neem hem mee naar de beurs in Den Bosch en hij staat daar vanaf vandaag in de kraam.


De theebloem heb ik op deze creatie een beetje verstopt tussen de filigranen. Hij is gevouwen van Pickwick framboos. De houten Rozen heb ik bewerkt met een Brilliance Ink Dew Drop. Gewoon zo met het stempelkussen erop gesmeerd. Net verf! Dekt in 1 keer en geeft een hele mooie glans.



De lepel heb ik wat verbogen om er een handvat van te maken. Met een priem heb ik een extra gaatje gemaakt, waardoor ik  hem met brads heb vastgezet aan het deksel.



Wat heb ik gebruikt:
Papier-Maché Theedoos
CraftEmotions Kraft Cardstock-Krijtwit 30,5 x 30,5 cm
Joy! ribbel karton-8089/0213 small A5
First Edition paperpad-Paper Flowers 6x6
Joy! paperpack-6011/0070 Paper & Pictures/Afternoon Tea 10x10 cm
Tim Holtz Distress Ink-Vintage Photo
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0398 Rand Kopjes & Theepot
Marianne Design Craftable-CR1358 Flower Set Sweet
Marianne Design Creatable-Anja`s Vintage Swirls
Dutch Doobadoo Polyester Stencil-Theepot
Dovecraft doilies-Floral Muse/Coloured
CraftEmotions Houten Ornamenten-Rose/High Tea Rose
Brilliance Ink Dew Drop-Pearlescent Orchid
brads 4,5 mm geel koper
grote bedel 011 lepel-geel koper
filigraan ster 1-geel koper
filigraan ster 2-geel koper
filigraan vlinder 1-geel koper
filigraan blad Nieuw-geel koper
parelkernen rond 1 cm-Blauw
Hobby & Crafting Fun Meeldraadjes-Wit
bosje spiral stamens-Baby Pink
Joy! Artificial Flowers-6370/0055
papieren roosjes 15 mm-Light Mocha
mix set papieren roosjes 10 mm-Mixed Pink
Nellie Snellen Floral Brads-White
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Lichtroze
Vivant Crispy Lint-Light Blue
Jeje Extra Sticky Tape-6 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue


De foto's spreken denk ik verder wel voor zich, maar mocht je vragen hebben: laat ze gerust achter hier in een reactie!
Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Ook deze maand is er een mooie prijs te winnen:

Deze leuke Marianne Design Creatable-LR0196 Flower XLDoen jullie ook mee met deze leuke challenge?

Ik doe met deze theedoos graag mee met:
http://www.cardsandscrap.nl/2016/04/challenge-april-flower-power.html

4 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana,
    Wat een super mooi doosje mooie accentjes heb je aangebracht heel leuk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief doosje ...
    Een echt kunstwerkje ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie creatie, zo mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Adriana, wat een prachtige box heb je gemaakt! Dit is echt helemaal mijn ding ;-)
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog tav de aktie voor Eline.
    Ik vind de dierenstansjes ook zo geweldig leuk. Ben benieuwd welke jij als eerste gaat aanschaffen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...