maandag 7 november 2016

Een jongen

Vandaag een geboorte kaartje voor een jongen. Ik heb me laten inspireren door zijn eigen geboortekaartje van handgeschept papier met een klein gouden printje en rood.


De basiskaart is deze keer een iets grotere kraftkaart uit een set van Dovecraft. Daar zitten dan meteen passende enveloppen bij. Daarop roodgestreept Wekabo Achtergrondvel. Het papier met goudpatroon komt uit het First Edition paperpad-Botanical Notes en verder heb ik nog wat handgeschept papier gebruikt.
Dit is wel typisch zo'n kaart die moeilijk goed op de foto te krijgen was. Zo 1 die in het echt mooier is, weetjewel... Maar ik heb m'n best gedaan.


De theebloem is gevouwen van Pickwick Aardbei. Eronder een bloem gestanst met de Crealies Uno-No.36. Met de 8 bloemblaadjes perfect voor een theebloemetje. De bloem met een parelbrad vastgezet aan de kaart. De witte blaadjes zijn van Dutch Doobadoo.


De tekst is van CraftEmotions geboorte clearstempelset en heb ik gestempeld met Rich Cocoa. Daarna uitgestanst met een Randstansje van Joy!


Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Kraft 5x7
Wekabo Achtergrondvel-213 Rood/Lijn
First Edition paperpad-Botanical Notes 6x6
Joy! metallic cardstock
Handgeschept papier
Dutch Doobadoo Dutch Paper Art-Leaves A5
Crealies Uno-No.36
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 (voor de theezakjes)
Joy! cutting, embossing & debossing stencil-6002/0566 Twig
Joy! cutting stencil-6003/0070 Clips 1
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0510 Randstansjes
Wild Rose Studio craft die-Ornate Pram
ScrapBerry`s pearl brads-Wind Of Travel 2
parels ivoor 6 mm
parels ivoor 4 mm
CraftEmotions clearstempelset-Tekst Geboorte
Memento Ink Pad-Rich Cocoa
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...