vrijdag 22 februari 2019

Wedding dreams

Vandaag heb ik opnieuw een kaart waarop de gave MD Flower Frame Vierkant is verwerkt om te laten zien.


Op deze kaart heb ik een aantal bloemen uit het frame geknipt. Zo zijn de leuke vlindertjes van het designvel uit het Romantic Dreams bloc van MD nog mooi zichtbaar. Geeft een iets ander effect. Ik had eerst alleen het hoekje weggeknipt, maar vond het toch mooier om de takjes ernaast ook nog weg te knippen. Het maakt de kaart ook iets rustiger, vind ik... Het kleine extra vlindertje komt van het knipvel Romantic Dreams 1. Het plaatje van het knipvel Wedding Dreams. Alle randjes zijn bewerkt met Vintage Photo.


Voor een beetje speelsheid heb ik het vlindertje in de hoek deels een losgeknipt vleugeltje gegeven. Onder het vleugeltje heb ik een heel klein reepje foam geplakt voor de stevigheid.


De theebloem is gevouwen van de achterkant van Pickwick apple. Erop een gestanste bloem. Ik vind hem prachtig en fijntjes. Hij zit in dezelfde set bij het bloemenframe. Erdoor een roze Cosmos Daisy


Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design Creatable-LR0577 Flower Frame Vierkant
Marianne Design knipvel-EWK1266 Wedding Dreams (plaatje)
Marianne Design knipvel-EWK1264 Romantic Dreams 1 (vlindertje)
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PK9160 Romantic Dreams A5
Marianne Design Craftable-CR1432 Herbs & Leaves
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Turquoise
papieren roosjes 15 mm-White
papieren roosjes 10 mm-Rose Pink
mix set mini sweetheart blossom
mix set Cosmos Daisy
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Vintage Photo
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Ik doe met deze kaart graag weer eens mee met: https://dutchcardlovers.blogspot.com/2019/02/challenge-306.html

Fijne dag!



4 opmerkingen:

  1. Schattig lente-achtig kaartje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op deze kaart is een tekst niet nodig en zou zelfs veel zijn, mooi geheel Adriana! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...