woensdag 1 februari 2017

Challenge 65 bij AnMaCreatief!

En toen was de maand januari alweer voorbij! Vandaag begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze maand is het thema FEEST!


Voor mijn voorbeeldkaart heb ik designpapier van twee verschillende blokjes van Studio Light gecombineerd (nr.38 en nr.39). Het blokje met de wolkenpatronen vind ik echt superleuk om te gebruiken en de frisse kleuren combineren leuk met theezakjes. Opnieuw de gave hartenstans gebruikt en gecombineerd met de Geniet Joepie stempelset.


De theebloem heb ik gevouwen van Theezakjes Twinings Strawberry & Mango. Uit 1 zakje twee totaal verschillende bloemetjes gevouwen. Hier de frisse geel met groene. Zo leuk hoe dat heeft uitgepakt. Na het stansen en vouwen probeer ik altijd de verschillende kanten van het vouwsel, hoe deze het mooist in elkaar past wat kleur betreft. Onder de theebloem een papieren bloemetje en zo'n mooie gem brad erdoor.


De tekst heb ik gestempeld met Bamboo Leaves. Daarna  het woord 'gefeliciteerd' bewerkt met embossing ink en clear embossingpoeder. Heel mooi gelukt met behulp van een clearstampblok met raster erop. De glans is goed te zien op deze foto.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Studio Light paperpack-nr.38
Studio Light paperpack-nr.39
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.34/Double Stitch
Marianne Design Creatable-LR0450 Lot`s Of Love
Marianne Design Creatable-LR0305 Feet
Marianne Design Creatable-LR0226 Anja`s Leaves 1
Marianne Design Creatable PP1401-Party Balloon
Marianne Design Creatable-LR0413 Hearts & Cotton Lace
Marianne Design Clearstempelset-KJ1701 Geniet Joepie
Papermania clearstampblok 16,5 x 16,5
Memento Ink Dew Drop-Bamboo Leaves
Tim Holtz Distress embossing Ink
Tim Holtz Distress Ink-Vintage Photo
Papermania embossingpoeder-Clear
jump ringetjes zilver
charm 001 babyvoetjes-zilver
mix set apple blossoms-Pastel Tone
mix set sweetheart blossom-Mixed Brown & White
set mini sweetheart blossom-White
ScrapBerry`s gem brads-Around The World
mix set summer blooms-5cm
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes
Dovecraft foamtape-2mm
Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue


Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Ook deze maand is er een mooie prijs te winnen:


Deze Amy Design Snijmal-Oud Hollands/Holland FrameDoen jullie ook mee met deze leuke challenge?

Met deze kaart doe ik ook graag mee met:
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/01/challenge-13-anything-goes-with-md.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/01/challenge-30-alles-geht-mit-marianne.html

4 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana, wat een mooie frisse feestelijke kaart heb je gemaakt. Mijn oog werd meteen getrokken naar de glans op het woord "gefeliciteerd", dat komt mooi over zo. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met een voelbare lente toets ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heel mooie details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is nog eens een originele felicitatiekaart voor de geboorte van een jongen: ik vind 'm fantastisch!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...