vrijdag 24 februari 2017

White Rose

Vandaag de volgende kaart met de prachtige rozen stempel uit de Veer & Moon serie. Hierop heb ik de roos met witte Brilliance Ink gestempeld met behulp van de Stamp Master.


De basiskaart heb ik gesneden uit Kraft. Daarop een laagje wit papier wat ik met de embossingfolder vlinders heb bewerkt. Omdat mijn kaart groter is als de embossingfolder heb ik een strookje papier hier diagonaal ingelegd. Zo heb ik genoeg embossing vlinders erop voor mijn kaart van 15X15 cm.


De blaadjes voor de theebloem heb ik met de 1-na kleinste stans uit de Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 van Pickwick Green Tea gestanst. Op de theebloem een filigraan ster waarin ik met een priem een gaatje heb gemaakt. Dit gaat echt heel makkelijk gewoon op een snijmatje. Daarop nog een parelbloem en de helebloem met een Floral Brad vastgezet in de kaart.


Op deze foto kun je goed zien dat ik de tekst heb gestempeld met Brilliance Ink-Pearlescent Chocolate. De tekst komt uit twee sets Geniet Joepie en Gewoon Speciaal. De bloemblaadjes die ik aan de andere kant van de theebloem heb gestempeld komen ook uit de set Gewoon Speciaal.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
Joy! ribbel karton-8089/0213 small A5
Correspondentiekaart
Brilliance Ink Dew Drop-Moonlight White
Brilliance Ink Dew Drop-Pearlescent Chocolate
Memento Ink Dew Drop-Pear Tart
Marianne Design Craftable-CR1396 Klimplant
Ranger Mini Glossy Accents
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 (voor de theezakjes)
filigraan ster 2-geel koper
parelbloemen 6-ivoor
Nellie Snellen Floral Brads-White
Vivant Crispy Lint-Lime


5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Adriana. Mooi gestempeld en ik vind dat je leuk met laagjes gewerkt hebt.
    Ook het combineren met verschillende tekststempels geeft een mooi resultaat. Toppie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en heel mooi gedaan met die gescheurde randen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 prachtige en ook verschillende kaarten gemaakt met de rozen stempel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige rozenkaart, mooi die gescheurde randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stempel en erg mooi verwerkt op de kaart, Adriana!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...