donderdag 27 april 2017

Een tweeling

Voor wie op deze Koningsdag wat andere creatieve inspiratie kan gebruiken, heb ik hier een roze kaartje. Deze kaart heb ik gemaakt van restjes designpapier Eline's Hello Sweet Baby van MD. Eigenlijk is dat ook heel leuk, want de 'beperking' van de afmetingen van de papiertjes maakt het soms juist makkelijker om de kaart in te delen. Gewoon omdat de mogelijkheden beperkt zijn ;-)


De beide teksten komen uit de CraftEmotions set-Tekst Geboorte en heb ik gestempeld met Pearlescent Orchid. Dat geeft een mooie glans passend bij het glanzende cardstock. De randjes van het designpapier heb ik bewerkt met Pumice Stone.


De theebloem heb ik gevouwen van Twinings infusions Rosehip&hibiscus. Hierop een witte filigraan bloem. Hierin met een priem een gaatje gemaakt en door het geheel een apple blossom gestoken en aan de achterkant geplakt.

Wat heb ik gebruikt:
Joy! metallic cardstock - wit
Marianne Design Pretty Papers Bloc- PB7041 Eline's Hello Sweet Baby
Marianne Design Creatable-Feet
Marianne Design Craftable-CR1396 Klimplant
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
CraftEmotions clearstempelset-Tekst Geboorte
Brilliance Ink Dew Drop-Pearlescent Orchid
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Pumice Stone
Dovecraft doilie
Vivant Crispy Lint-Taupe
Helz Cuppleditch ric rac ribbon-Fun Fair
papieren roosjes 10 mm
mix set apple blossoms-Mixed Pink
mix set sweetheart blossom-Mixed Pink & White
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Pink & White
ScrapBerry`s adhesive pearls
filigraan bloem 1-wit
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Fijne dag nog verder!












3 opmerkingen:

  1. Hartverwarmend mooi ...
    Fijne donderdag ...
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje deze mooie kaart met die kleine voetjes Adriana. Heel lief zoals je hem opgebouwd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een pracht van een kaart, Adriana!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...