maandag 1 mei 2017

Challenge 68 bij AnMaCreatief!

Vandaag begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze maand is het thema METAAL (charms, filigraan, belletjes, enz.)!


Als voorbeeld heb ik deze maand de Dutch Doobadoo Polyester Envelop Stencil-Hart gemaakt van Kraft gecombineerd met het Botanical Notes papier van First Edition. Alle randen heb ik bewerkt met Vintage Photo. Met de doorzichtige Stencil heb ik precies gekeken hoe 1 van de vogels mooi in het hart uitkwam.


Onder de theebloem (volgens mij was deze van AH zakjes) een groene paper blossom en erop een filigraan bloem en het geheel vastgezet met een koperen brad. Op de brad heb ik een mooie Nuvo Crystal Gloss Druppel in de kleur Apple Green laten drogen. Wat is het gaaf om zo je brad een bijpassende kleur te geven!


De charms op deze envelop zijn de boom en het hart/made with love. Deze heb ik met een jump ringetje aan het touwtje gehangen, zodat ze speels blijven bungelen.


Op de andere kant van de envelop heb ik het het Botanical Notes papier bestempeld met stempels uit de MD Clearstempelset- Geniet Joepie. Hiervoor heb ik Memento-Rich Cocoa en Bamboo Leaves gebruikt. De kadootjes heb ik een keer extra gestempeld op een restje papier uit hetzelfde blokje en erop geplakt. Gefeliciteerd is nog extra bewerkt met embossingpoeder.


En nog even een foto van de hele envelop uitgevouwen. Het hartje heb ik alleen uit het designpapier gesneden. Het kraft heb ik eronder heel gelaten.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
Dutch Doobadoo Polyester Envelope Stencil-Heart
First Edition paperpad-Botanical Notes 6x6
Marianne Design Clearstempelset-KJ1701 Geniet Joepie
Memento Ink Pad-Rich Cocoa
Memento Ink Dew Drop-Bamboo Leaves
charm 084 hart/made with love-geel koper
charm 187 boom-geel koper
jump ringetjes geel koper
filigraan bloem 11-geel koper
brads 4,5 mm geel koper
Nuvo Crystal Drops-Gloss/Apple Green
Papieren bloem
touw
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Ook deze maand is er een mooie prijs te winnen:


Deze Precious Marieke Clearstempelset-Flowery! Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?




2 opmerkingen:

  1. Sjiek, Adriana! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! En wat een goed idee om nuvo op de brad te gebruiken.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...