donderdag 1 juni 2017

Challenge 69 bij AnMaCreatief!

Goedemorgen bloggers, vandaag begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze maand is het thema ROZEN!


Na het metaal van vorige maand is het deze maand de uitdaging om rozen op je creatie te verwerken. Maar zoals je ziet hier ook weer lekker veel mooi metaal op mijn voorbeeldkaart verwerkt.
De basis van de kaart is wit linnenkarton. Daarop een prachtig vel uit het mooie First Edition paperpad-Storyteller. De Fantastic Cirkel van Joy! heb ik 1 keer uit groen designpapier uit ditzelfde Storyteller blok gestanst en nog een keer uit wit linnenkarton.


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick Fruit Fusion raspberry & strawberry. Prachtige zakjes, alsof ze gemaakt zijn voor het papier. De theebloem past perfect in de gestanste cirkel. Op de theebloem een rond metalen ornament  en een papieren roosje.


Eromheen lekker veel papieren roosjes en ook een aantal resin roosjes. Behalve het filigraan blad ook Dutch Doobadoo papieren blaadjes en blaadjes die ik van de  gestanste roos uit de CraftEmotions Die set heb geknipt. Die hebben een mooi maatje voor bij de papieren roosjes. Aan een filigraan blad heb ik ook nog een rooscharm gehangen.



Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
First Edition paperpad-Storyteller 6x6
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.34/Double Stitch
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0785 Fantastic Cirkel & Bloemen
Dutch Doobadoo Dutch Paper Art-Leaves A5
CraftEmotions Die-Sterkte, Bedankt
filigraan blad 1-zilver
metalen ornament rond-zilver
charm 168 roos-zilver
papieren roosjes 15 mm
papieren rozenknopjes 4 mm-White
Scrapberry's resin set of roses-Versailles
Multi Glue Drops-4 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Deze maand is er een mooie en heel toepasselijke prijs te winnen:


Deze Studio Light cutting & embossing stencil-Beautiful Flowers/Nr. 05! Gaaf toch? Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?

3 opmerkingen:

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...