vrijdag 1 september 2017

Challenge 72 bij AnMaCreatief!

Goedemorgen bloggers, vandaag begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze maand is het thema MANNEN!


Voor deze kaart heb ik de basis gevouwen van Mosgroen linnenkarton. Daarop Chocolade linnenkarton en een vel uit het Studio Light paperpack-nr.39. Vervolgens heb ik een stuk Chocolade linnenkarton met een embossingfolder door de machine gedraaid en daarna met Nuvo Embellishment Mousse in de kleuren Cosmic Brown en Citrus Green bewerkt. Dit heb ik er gewoon dun met een vinger opgesmeerd. Op de foto hieronder heb ik de glans van de Embellishment Mousse goed kunnen vangen.


De theebloem is gevouwen van Israelische theezakjes Wissotzky Bedouin chai. Deze heb ik gestanst met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38. Uit deze set heb ik de 1na kleinste stans gebruikt. Voor een stoer effect dit keer alleen een geel koperen brad gebruikt om de bloem af te maken. De Mosgroene stroken die onder de theebloem vandaan komen zijn stroken die ik uit een grotere stans heb geknipt van Studio Light (nr44). Het strookje gestreepte designpapier komt uit het First Edition paperpad-Man Made.


De strook met de tekst Zomaar heb ik verhoogd opgeplakt met een strookje Foam eronder.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Mosgroen
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Chocolade
Studio Light paperpack-nr.39
First Edition paperpad-Man Made 6x6
Cuttlebug embossingfolder Robotz
Nuvo Embellishment Mousse-Citrus Green
Nuvo Embellishment Mousse-Cosmic Brown
CraftEmotions Die-Sterkte, Bedankt
Studio Light cutting & embossing stencil-Nr. 44
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 (voor de theezakjes)
brads 8 mm geel koper
Foam-Wit 22x30 cm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Deze maand is er weer een leuke prijs te winnen:

Deze Precious Marieke snijmal-Flowery/Fleur-De-Lis Frames! Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?



2 opmerkingen:

  1. Het is een hele stoere kaart, Adriana! Leuk dat dat ook kan met theezakjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...