donderdag 21 september 2017

Zwemmende Walvis

Vandaag mijn voorbeeld voor de  'Alles, behalve een vierkante of rechthoekige kaart' challenge van september in onze Facebookgroep. De challenge is de 15e weer van start gegaan.


Voor de basisvorm van deze kaart heb ik een ronde scallopstans gebruikt. De Walvis heb ik uit Studio Light papier gestanst en een leuk Wiebeloogje gegeven. Heel simpel, maar zo'n leuk effect! De tekst gefeliciteerd komt uit een Studiolight set en heb ik met Dusty Concord en Stormy Sky gestempeld om de verschillende kleuren bij elkaar te laten komen.
De walvis kan bewegen. Zwemmen en duiken :-) Ik zag dit voorbij komen op internet en het past goed bij de Walvis. Om het bewegende deel ruimte te geven heb ik een laag Zwart foam gebruikt.


Om deze wat zwaardere kaart goed te kunnen laten staan heb ik een stukje van het Figuur Lint tussen de standaard geplakt.


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick Royal Earl Grey en is een ballon geworden op deze kaart... Op een MD ballon geplakt een bloembrad erdoor en een gestanste vijf erop voor de vijf-jarige dame.

Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design Collectable-COL1430 Eline`s Walvis
Marianne Design Collectable-COL1418 Elegant Numbers
Marianne Design Creatable-PP1401 Special Balloon
Sizzix Framlits - Circles, Scallop/ Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.40
Studio Light paperpad PPSL13, PPSD24, PPSL38,
Hobby & Crafting Fun Wiebelogen-6 mm
parelkernen zeester-ivoor
Figuur Lint-Hart Open/Blauw
Foam-Zwart 22x30 cm
Studio Light stamps & die cut-Nr. 04
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Dusty Concord
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Stormy Sky
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Titanium
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
CraftEmotions Extra Sticky Tape-0,8 mm
Mini Glue Drops-4 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue
Marianne Design Stamp Master LR0009

Met deze Facebook-challenge is een leuke prijs te winnen:


Deze Joy! cutting & embossing stencil-6002-0324 Postage Stamps!
Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.


3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf kaartje, Adriana! Die bewegende walvis is geweldig. Hartstikke mooi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave kaart met die duikende walvis, Adriana....wat zal de 5-jarige ontvangster daar blij mee zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat is die leuk en lief! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...