zondag 15 april 2018

Blauwe bloemen

Vandaag mijn voorbeeld voor de challenge van april in onze Facebookgroep. Deze gaat vandaag weer van start en het thema is "gebruik je lievelingskleur".


Nou, jullie mogen  raden welke kleur dat is, hi, hi... Het papier heb ik bewerkt met Distress Oxide (Faded Jeans), Distress Ink (Broken China) en water. Daarna met de Mask Stencil-Tiny`s Speckles en nog wat Faded Jeans. Op het bovenste laagje (van de onderste helft van de kaart) heb ik ook nog wat glimmer mist verwerkt.

Het kader met de bloemen is de gave stans van Marianne Design Creatable-Anja`s Flower Rectangle deze is op verschillende manieren te gebruiken. Ik heb hem uitgestanst met de buitenste rand erbij en daarna met de inkt bewerkt. Vervolgens het fijne kadertje uit de set er op geplakt.


De theebloem is gevouwen van Pickwick Bosvruchten. Daarop 2 bloemetjes (losgeknipt uit Anja`s Flower Rectangle) en een witte mini sweetheart blossom door het geheel vastgelijmd.


Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design Collectable-COL1443 Giftwrapping/Karin`s Bird, Hearts & Tag
Marianne Design Creatable-LR0516 Anja`s Flower Rectangle
Marianne Design Mask Stencil PS8005-Tiny`s Speckles
Marianne Design Craftable-CR1432 Herbs & Leaves
set mini sweetheart blossom-White
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Blue
ScrapBerry's adhesive pearls-Seaside
ScrapBerry's adhesive pearls-Fairy Tale
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Broken China
Distress Oxide-Faded Jeans
Ink blending tools
Soft Finish Cardstock
Ranger Perfect Pearls mists
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:


Deze Amy Design Snijmal-ADD10107 Wild Animals/Wild Animals

Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.


https://www.facebook.com/groups/447538682077945/


Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Adriana. Ik zie dat jij ook gevallen bent voor een zelfgemaakt (beïnkte) achtergrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart supermooi! De stans van MD is prachtig.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...