dinsdag 1 mei 2018

Challenge 80 bij AnMaCreatief!

Goedemorgen allemaal! Vandaag op eerste dag van de maand begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze maand is het de uitdaging om een kaart te maken met onderstaande SKETCH:



Zo'n leuke uitdaging; een sketch :-) Vind ik tenminste... Voor mijn voorbeeldkaart heb ik de sketch gebruikt zoals ie is, maar hij mag ook gedraaid of gespiegeld worden. Het plaatje van de koe heb ik in een blad gevonden en een mooi lijstje gegeven met behulp van de gave Double Stitch mallen en een laagje wit Foam.


De achtergrond heb ik geblend met Faded Jeans en Shabby Shutters en de MD Mask Stencil Tiny`s Speckles. Het plaatje van het CraftEmotions knipvel heb ik in 2en gedeeld, zodat het mooier uitkomt op deze kaart... en ook nog bedacht om er ff een foto van te maken ;-)


De theebloem is gevouwen van Pickwick Mild black en uiteindelijk toch voor deze kant van de bloem gekozen, want ik vind die zo grappig bij het plaatje passen. Erop een  Eyelet Decoration met een brad erdoor.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Kiwi
Kippers WaterArt-Aquarelpapier
CraftEmotions knipvel-Voorjaarsbloemen 1 wit
Studio Light paperpack-nr.39
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Faded Jeans
Tim Holtz Distress Ink-Shabby Shutters
Memento Ink Pad-Tuxedo Black
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.34/Double Stitch
Foam-Wit 22x30 cm
Marianne Design Mask Stencil PS8005-Tiny`s Speckles
Marianne Design Craftable-CR1432 Herbs & Leaves
Marianne Design Collectable-COL1443 Giftwrapping/Karin`s Bird, Hearts & Tag
Marianne Design Clearstempelset-KJ1712 Groetjes
Joy! cutting stencil & stamp-6004/0022 Crafty Cocktail/Eyelet Decoration
Vivant Crispy Lint-Black
Artemio brad
blending tools
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor de challenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Er is weer een leuke prijs te winnen:



Deze Joy! cutting & embossing stencil-6002/0269 Label 1! Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje heb je met de schets gemaakt. Die koe is erg leuk op die achtergrond. Mooie bloem heb je gevouwen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, leuk met die koe! Erg grappig, die bloem van theezakjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...