vrijdag 15 juni 2018

Gefeliciteerd een jongen

Vandaag mijn voorbeeld voor de challenge van juni in onze Facebookgroep. Deze gaat vandaag weer van start en het thema is "baby".


Voor deze kaart heb ik gespeeld met de leuke MD Clearstempelset & Stans-KJ1721 Gefeliciteerd. Heel handig zo'n set. De basiskaart gevouwen van CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit en daarop uit hetzelfde karton een Crealies Open Scallop. Hieruit heb ik Gefeliciteerd gestanst en daarna op de basiskaart eronder Gefeliciteerd gestempeld met Distress Oxide. De bovenste laag heb ik verhoogd met Foam opgeplakt. Hiervoor heb ik het woord Gefeliciteerd ook uit Foam gestanst, zodat ik de kleine tussenstukjes ook makkelijk verhoogd kon opplakken met Foam.


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick Dutch Tea Blend Oranje pecco. Door de bloem een mini sweetheart blossom gestoken en over het lint gelijmd. Achter de bloem nog een rondje met inkt geblend op het witte Linnenkarton.



Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.70/Open Scallop
Marianne Design Collectable-COL1443 Giftwrapping/Karin`s Bird, Hearts & Tag
Marianne Design Craftable-CR1396 Klimplant
Marianne Design Clearstempelset & Stans-KJ1721 Gefeliciteerd
Marianne Design Creatable-LR0305 Feet
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Blue
Foam-Wit 22x30 cm
Distress Oxide-Salty Ocean
lint
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:


Deze Studio Light Clearstempel-nr.162

Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit en een duidelijk uitleg erbij...thanks!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een bjoetie 1ste klas ,...... wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gaaf kaartje! Super idee zoals je de tekst hebt gebruikt.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...