zondag 1 juli 2018

Challenge 82 bij AnMaCreatief!

Goedemorgen allemaal! Vandaag op eerste dag van de maand begint de nieuwe challenge bij AnMaCreatiefDeze keer is het thema: ZOMER en duurt 2 maanden. Dus genoeg tijd om ook in deze periode mee te doen. Het is ook de laatste challenge die via het blog zal lopen, maar de challenges via de AnMaCreatief facebookgroep gaan gewoon door.


Voor mijn voorbeeldkaart heb ik Grasgroen linnenkarton als basiskaart gevouwen. Daarop een vel uit het MD Herbs & Leaves blok op 13,1 x13,1 cm gesneden.


In de rechter bovenhoek heb ik de MD Clearstempel-Powder Pink/Molen gestempeld met Tuxedo Black en daarna met embossing inkt en clear embossingpoeder bewerkt. Op deze foto kun je dat goed zien. Geeft net wat extra's aan de stempel. Zeker ook omdat ik het rechtstreeks op het designpapier heb gestempeld.


De theebloem is gevouwen van Pickwick Herbal Goodness Venkel. Dit was weer echt zo'n gave. Mooi fris van kleur en heel leuk voor een zomerkaart. Erop een filigraan bloem vastgezet met een gem brad. De bladeren erachter zijn uit vellum gestanst met de Herbs & Leaves.


Het woord zomer heb ik gestanst met mijn favoriete Alfabet uit Limegroen foam. Dit werkt super makkelijk en zo heb je snel extra dimensie op je kaart. De lelie hangertjes passen er schattig op. Ik heb met een prikpen een gaatje in het foam geprikt en de lelies met een bruine Floral Brad eraan gehangen. Pas daarna de letters met Tacky Glue op de kaart geplakt.

Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Grasgroen
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PK9152 Herbs & Leaves A5
Marianne Design Craftable-CR1432 Herbs & Leaves
Marianne Design Collectable-COL1449 Alfabet XXL
Marianne Design Clearstempelset-KJ1712 Groetjes
Marianne Design Clearstempelset-PP2802 Powder Pink/Molen
Memento Ink Pad-Tuxedo Black
Embossing inkt
Embossingpoeder-clear
Vellum
Foam-Limegroen 22x30 cm
filigraan bloem 12-zilver
charm 044 lelie-zilver
ScrapBerry`s gem brads-Around the World
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Op het webshopblog vind je alle informatie en de regels voor deze laatst blogchallenge. Ook kun je daar de inspirerende voorbeelden van alle Design Team leden bij elkaar vinden.  Er is weer een leuke prijs te winnen:


Deze Precious Marieke snijmal-PM10082 Seasonal Flowers/Frame! Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?


1 opmerking:

  1. Prachtige kaart weer, Adriana! De theezakjesbloem is erg leuk en fleurig.
    Jammer dat de challenges via het blog stoppen, ik heb geen Facebook...
    (niet dat ik nou zo'n trouwe deelnemer was, trouwens...)
    Leuk thema, zomer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...