dinsdag 13 december 2011

Beestenboel

Op deze kaart mijn eerste echte resultaat van het inkleuren met Distress Ink. Tot nu toe kleurde ik eventuele afdrukjes in met gewone kleurpotloden. Ik heb op de beurs 5 kleuren Distress Ink aangeschaft en die heb ik allemaal op op deze kaart gebruikt. Het plaatje is de digi Oops van Sliekje. Zij maakt zulke leuke digi's. En ze zijn nog gratis ook! Er staan er al meer dan 100 op haar blog.
Ik heb dit plaatje geprint op stevig papier. Ben er intussen achter dan het inkleuren met Distress Ink nog veel mooier gaat op aquarelpapier. Ik weet alleen niet of dit papier ook in de printer kan. Heeft iemand hier ervaring mee?
De theebloem heb ik gemaakt van PickWick kruidenwelness (acai berry & blue berry). De groene asters en het lieveheersbeestje komen weer uit de webshop van AnMaCreatief. Het papier komt uit het blokje van Paper & Pictures. De andere bloemetjes en de takjes heb ik geponst. De blaadjesrand is een Martha Steward pons.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge van de Dutch Card Lovers met als opdracht -beestenboel-, nou dat is wel gelukt, dacht ik zo. Ook doe ik natuurlijk nog een tweede keer mee met de challenge van AnMaCreatief -alles mag-.

Leuk dat jullie (weer) langs kwamen en tot de volgende keer. Adriana 

14 opmerkingen:

  1. een hele mooie egelkaart bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart is dit weer zeg.
    Dit theezakje kleurt weer schitterend bij het papier...
    Kleuren met de distress gaat je al goed af!!!

    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben eindelijk eens volger geworden... (bloos)
    Geniet zo van je creaties, dat het toch wel eens tijd zou gaan worden!
    Kan je ook mooi wat ideeën voor mijn oma noteren, haha!
    Ik ga haar er mooi mee aan het werk zetten, vind het echt geweldig!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana, allereerst ik haal mijn aquarelpapier gewoon door een laserprinter en dat werkt prima. Dan nu je kaartje: ik vind hem helemaal geweldig geworden en heel mooi gekleurd (heb deze digi nog ongekleurd liggen). Ook de afwerking is weer super. Bedankt dat je nog een keer meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief en je weet het he, een 3e keer mag ook nog. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Adriana!
    Bedankt voor het meedoen met DCl.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtkaart Adriana! Ik moet zeggen dat ik het superknap vind dat je met de eerste keer kleuren met distress inkt, zo'n resultaat krijgt. Het ziet er erg mooi uit. Ook de bloemen op je kaart zijn erg mooi.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan Adriana...met liefde gemaakt en dat is te zien! Dank je wel voor je bijdrage bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sliekje en katjes14 december 2011 om 18:51

    Hoi,

    je kaart is mooi geworden! Dank je wel voor het laten zien.
    Aquarelpapier kan je inderdaad in je printer doen, gewoon even uitproberen :)
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een scheetje komt daar uit die bloempot! bedankt voor het meedoen met de dutch card lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart zeg en een hele leuke stempel.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vindt hem schitterend, mooie kleuren en ook mooi ingekleurd. En dit stempeltje is idd erg geweldig.
    Je kan idd wel op aquarel papier printen maar ik denk wel met een laser printer.Met een gewone printer loopt het misschien uit, maar ik zou het gewoon proberen. Kan nooit kwaad. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart ,schitterende bloem en leuke afbeeldinge erop
    Bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dit ook een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...