vrijdag 23 december 2011

Op de Fiets

Dit kaartje heb ik al een hele poos geleden gemaakt. Speciaal voor mijn tante. Toen ik deze stempel van Sliekje zag moest ik meteen aan haar denken. Zij komt al vanaf dat ik klein was wekelijks bij mijn moeder. En altijd op de fiets. Door weer en wind. Een superhumoristisch mens. We genoten altijd (en nog steeds!) van haar aanwezigheid en haar hulp. Dus met deze digi moest ik natuurlijk een kaart voor haar maken. Vervolgens lag ie maar te wachten om verstuurd te worden. En nu , als kerstkaart, heeft ze hem dan eindelijk gekregen. En gelukkig is ze er heel blij mee.
Ingekleurd met gewone potloden. De theebloem is gemaakt van de PickWick citroenthee.


Ik vind hem zelf erg leuk.
Deze kaart is ook mijn derde deelname aan challenge van AnMaCreatief -alles mag-.
Ook jullie wens ik bij deze een goede en warme Kerst en voor het nieuwe Jaar de Beste Wensen.

Adriana

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart weer!
    Met potloden vind ik dat je ook heel mooi kan tekenen, maar de vorige kaart met de distress ink kwamen de kleuren toch mooier tot zijn recht.
    Een positieve feedback, mag wel hé?!

    Leuk dat je ook deze maand weer 3x hebt meegedaan aan de challenge van AnMaCreatief.
    Hopelijk lukt dat de volgende ook weer.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend leuk kaartje. De digi's van Sliekie zijn altijd erg leuk. Je bloem is ook weer prachtig. Bedankt dat je weer meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Hoop dat je volgende maand ook weer zo vaak meedoet. Fijne feestdagen en alle goeds voor een creatief 2012. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Adriana, mooie dagen!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart met zo mooie gevouwen bloem.
    mooie kleuren!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Adriana,

    wat een tof kaartje, leuk dat zo graag met onze challenge meedoet :-)

    Geniet van deze mooie kersttijd en een heel creatief 2012 toegewenst!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Adriana.
    Bedankt voor je 3de bijdrage aan de AnMaCreatief challenge van december.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg om een bloem te maken van theezakjes!
    Het is een enorm leuk kaartje geworden, erg leuke stempel ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...