maandag 12 december 2011

Karens Doodles

Voor deze kaart heb ik de sketch van de Nederlandse Uitdagingen Blog van Karens Doodles gebruikt. Ik wil voor de eerste keer meedoen met de uitdaging van deze leuke blog.

Het kwam erg leuk uit met het Design Papier wat ik heb gebruikt van Basic Grey ( Lime Rickey, banana frost); er zijn namelijk nog precies wat hartjes zichtbaar. Het ander DP komt uit de webshop van AnMacreatief en is van My Minds Eye. Het mooie bedeltje en de dew drops komen trouwens ook uit haar leuke shop.

De theezakjes die ik heb gebruikt zijn van PickWick kruidenwelness (verveine, oranjebloesem & sinaasappel). Alle randen, ook van de theebloem heb ik bewerkt met Distres ink.
Het kaartje is vandaag op de bus gegaan voor mijn lieve vriendin en moest daarom in het limegroen. In combinatie met theezakjes vind ik het telkens weer een uitdaging om in die kleur een mooie kaart te maken, maar ik ben wel weer tevreden met het eindresultaat.

Met deze kaart wil ik ook meedoen met:
AnMaCreatief challenge 3 - december 2011 - alles mag!
Scrap Cards Challenge 18 - pocketkaart/labelkaart.

Het vakje waar de theebloem op zit heb ik aan drie zijden op foamtape geplakt, waardoor er een labeltje achter past met een persoonlijke boodschap achterop.
Ik ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Adriana

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke frisse kaart heb je gemaakt. Leuk zo met de theezakjes in plaats van een afdrukje. Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Karen's Doodles NL.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt weer zo mooi!
    Het is inderdaad een uitdaging om de juiste kleur te vinden bij de theezakjes.
    Daarom ben ik zelf ook zo dol om de stempels te kleuren, dan kan je altijd voor de goede kleuren kiezen!
    Ik vind dat het je heel erg goed af gaat!!!

    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb trouwens je blog ook even aan mijn oma laten zien met het Sinterklaasfeest.
    Deze 'moderne' variant sprak haar ook wel weer heel erg aan, dus ik denk dat de theezakjes en alle! boekjes weer uit de kast komen voor de vouwseltjes.
    Wie weet hebben we rond de feestdagen even tijd om er eens samen voor te gaan zitten, hihi!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend mooi Adriana. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fris en mooi kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname bij Karen's Doodles.
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een vrolijke kaart van gemaakt Adriana!
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een geweldig mooi kaartje! Heel leuk zo in het groen...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...