dinsdag 29 november 2011

Uitdagende sketch

Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van challenge 118 van de Dutch Card Lovers. Het is inderdaad een  moeilijke sketch. Ik heb een hele poos zitten schuiven met alles.

Uiteindelijk ben ik er wel erg tevreden over De kaart is bestemd voor een echtpaar dat al 45 jaar getrouwd is en ik weet dat zij graag bloemschikt. Dus moesten er wel wat bloemen op natuurlijk. Ik heb dit keer de PickWick melon theezakjes gebruikt. Misschien herken je ze wel. In werkelijkheid past de kleur van de roosjes en het achtergrondpapier wel wat beter bij de theebloem. De foto komt altijd iets anders uit, maar daar hebben jullie vast ook wel eens last van.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden! Dus laat gerust een reaktie achter...
Leuk dat je even een kijkje kwam nemen en graag tot een volgende keer,
Adriana

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sketch was idd erg lastig ook voor ons. Maar ook jij hebt het weer goed opgelost. Leuk om te zien dat je de uitdaging aangegaan bent.Leuk idee om de theezakjes te gebruiken, heel mooi gedaan. :)
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Adriana!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart! daar zal de ontvanger erg blij mee zijn! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Adriana,

    'k Kom ook weer eens kijken en inmiddels heb je twee kaarten gemaakt die hier op staan. De kerstkaart vind ik erg mooi. Op deze kaart vind ik de gevouwen theezakjes weer knap gedaan, de rest is voor mij druk genoeg. Maar allemaal verschillende smaken gelukkig en ik hoop dat de ontvangers het super waarderen, vooral omdat het een zelfgemaakte kaart is waar tijd in gaat zitten!
    Liefs van Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...