maandag 7 november 2011

Groene Kerst

Hier eindelijk weer een kaartje van mij. Afgelopen vrijdag heerlijk naar de KreaDoe geweest. Uiteraard niet met lege handen naar huis gegaan. En we hebben de zolder nagenoeg leeg, want vrijdag komt de dakkapel. Dus eigenlijk geen tijd om te knutselen en te bloggen...
Ik heb een kerstkaart gemaakt in groene tinten. Deze kaart doet mee aan challenge#115 van de Dutch Card Lovers. Ik heb de kaart gemaakt aan de hand van de leuke sketch voor deze challenge.
Dit keer heb ik een ster gemaakt van PickWick Engelse Melange. Ik vind hem zelf erg leuk gelukt, omdat 'ie zo grappig omhoog popt.

Met deze kaart wil ik ook graag meedoen aan de challenge 2 van  AnMaCreatief. Voor deze challenge moet je een creatie maken met ´Kerst` als thema. Makkelijk, toch!? Heb trouwens ook weer een leuke swirl en dewdrops uit haar webshop gebruikt voor deze kaart.

Adriana

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Adriana! Wat een mooie bloem.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje weer. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaart is dit geworden, bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje mooie kleuren hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind die ster prachtig! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende leuke kaart
    bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De ster is prachtig! Mooie tinten groen. Jammer dat ik niet kan zien hoe je 'm hebt opgebouwd.
    Dank je wel voor je deelname bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Adriana,
    Dat ziet er weer strak uit, wat een mooie kleur groen van de theezakjes! Erg mooi gedaan allemaal bij elkaar. Geen tijd, maar toch.. Je maakt meer kaarten dan mij op het moment, met het voorjaar hier zijn we meer buiten dan binnen. Leuk dat je er toch zo de tijd voor neemt.
    Liefs van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan,leuk zoals je de ster gevouwen hebt. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstkaart, zo in 't groen!
    Wat leuk dat je ook deze maand weer mee hebt gedaan met de AnMaCreatief challenge.... Bedankt daarvoor!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart zeg!!!
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Adriana,

    wat een leuke groene kerstkaart heb je gemaakt! Mooie ster heb je gemaakt met die theezakjes.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...