maandag 28 november 2011

Kerstbomen

Het is voor mij erg leuk om te zien wie mijn berichten lezen. Dora, leuk dat je volger bent geworden. Welkom en ik ben benieuwd of ik bij jou ook eens een vouwsel tegenkom op een van je kaarten. Als je ook volger wilt worden kun je dat rechts in de balk aanklikken. Je krijgt dan altijd automatisch een berichtje in je leeslijst als ik een nieuw bericht plaats.

Nu dan eindelijk een kaart met de rode (kersen)theester die ik al eerder liet zien in een vorige post maak-een-thee-ster. Hij lag hier een paar dagen op tafel te wachten, want hij wilde niet echt zoals ik dat wilde...
Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de  Scrap Cards Challenge. De opdracht is een kaart met kerstbomen. Meestal probeer ik juist de kerstbomen te vermijden met de kerstkaarten. Ik vind dat die eigenlijk niet veel te maken hebben met de Boodschap van Kerst. Maar ik heb wel DP met kerstbomen in mijn blokje van Papermania (Home for Christmas). Dat kon ik mooi eens goed laten zien op deze kaart. Ik heb dit gecombineerd met DP uit het prachtige blok van Paper & Pictures (First Christmas) wat ik op de Krea Doe heb gescoord. Ik vind dit echt prachtig papier en het lijkt zo net of er sneeuw op de bomen ligt. De stickers komen van een vel van Elizabeth Craft Designs (nr 0438). Onder de voorste boom heb ik een stukje foamtape geplakt, net als onder de label.
Dat stickervel kwam ik vorig jaar bij ons in de boekwinkel tegen. Bovenop de ster weer een geponste sneeuwvlok met een Martha Steward pons gemaakt. Nog een stuk wit crisplint en twee witte brads gebruikt.
Met deze kaart doe ik ook alweer voor de derde en dus laatste keer mee met de AnMaCreatief challenge van november. Dat kan nog net. Ik ben erg benieuwd wat de volgende challenge wordt.

Groetjes van Adriana


4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart.
    Ik ga mijn oma ook maar weer eens aan het vouwen zetten, kan ik gezellig meedoen wanneer ik bij haar ben, want ik vind het wel super mooi, zeker zo in een modern jasje!

    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van AnMaCreatief, leuk dat je zo actief hebt meegedaan deze maand.

    Volgende maand moet ook zeker wel lukken ;-)
    Ik kom graag weer bij je kijken,
    liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend mooi gemaakt.
    geweldig weer dat theezakje erop gevouwen.
    heel leuk gedaan.
    mooie kleuren!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi kaartje weer. Ik moet echt nodig weer aan de slag met het vouwen (maar ja waar blijft de tijd). Bedankt dat je met ons meedoet bij de challenge van Anmacreatief en voor komende maand gaat dat vast lukken. Wij zijn heel benieuwd. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...