maandag 14 november 2011

Sr@p-cards challenge

Opnieuw geboortekaartjes gemaakt. Hiermee wil ik voor het eerst meedoen met de Scrap-cards challenge16. Zij hebben dit keer een bingo bedacht en ik heb hiervoor de onderwerpen bloemen, ponsen en kant gebruikt.
Voor deze kaart heb ik de sketch gebruikt van challenge #116 van de Dutch card lovers. Ik vond hem zo leuk gelukt dat ik er nog 1 voor een ander jongetje heb gemaakt met zijn naam erop.

Ik heb voor de theebloem de PickWick Camomile honey gebruikt en hierop past precies een bloemetje van een bloemenlint.
Ik kreeg op mijn vorige post een reactie over de opbouw van de groene ster. Ik heb vandaag een rode ster gevouwen en wat extra foto's gemaakt dus die hoop ik ook snel te posten.

Adriana

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Adriana, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi en lief kaartje weer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje hoor en bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi lief kaartje ,vindt je bloem prachtig gedaan
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Adriana, mooie zachte kleurtjes!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adriana, wat heb je mooie foto's gemaakt van die prachtige kaart!
    groetjes ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje met een prachtige bloem! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi! wat een lieve kleurtjes heeft deze kaart! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met vrolijke kleuren. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...