maandag 31 oktober 2011

Challenge Dutch card lovers

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn berichten. Zoals de meesten van jullie wel weten is dat erg fijn om te lezen! Dus blijf vooral reageren!

Gisteren weer fijn geknutseld. Nu mijn eerste kerstkaart op de blog en ik heb er al (?) een paar meer gemaakt. Ben benieuwd hoe ver ik dit jaar kom. Uiteraard weer veel te laat begonnen. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de uitdagende sketch van de challenge van de Dutch card lovers.

Ik geloof niet dat ik ooit eerder op deze manier designpapier op mijn kaart heb verwerkt. Mijn geweldige verjaardagskado van manlief kwam hierbij goed van pas: een professionele rolsnijmachine. Een feest om zo makkelijk en precies de papiertjes te snijden! De kids vinden hem ook wel wat, dus gezellig samen aan de knutsel.

De theezakjesbloem is van PickWick Ceylon. Meestal zoek ik de kleuren anders bij elkaar, maar ik wilde er graag een gele bloem op verwerken samen met het kerstpapier. De sneeuwvlok is gemaakt met de mooie Martha Steward pons. Pas gekregen van mijn vriendin voor mijn verjaardag en daar wilde ik natuurlijk ook graag mee aan de slag.

Met deze kaart wil ik dus graag meedoen met de Dutch card lovers Challenge#114.

Adriana

8 opmerkingen:

  1. Prachtige bloem Adriana! Knap dat je dat zo kunt vouwen.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel mooi kaartje. Succes met de challenge. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan, heel mooi zoals je de bloem gevouwen hebt. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben volger van je blog geworden. Vond het zoooo leuk om te zien dat er nog iemand thee zakjes gebruikt. Heb een aantal jaren terug zelf ook eindeloos met thee zakjes zitten vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gedaan Adriana! Mooi papier en je bloem vind ik supermooi gemaakt. Leuk ook met de swirls!
    Fijn dat je meedoet met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en wat leuk gedaan die bloem
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...