dinsdag 18 oktober 2011

Kersenthee

Wat leuk dat ik meteen al twee volgers heb!
Hier dan eindelijk mijn tweede bijdrage voor de challenge van webshop AnMaCreatief. Die ik dus al even had klaarliggen.
Het duurde toch wat langer. Ben erg druk geweest met het maken van mijn verjaardagstaarten en cupcakes. Ook erg leuk om te doen trouwens. Ik heb heel leuke hobbybladen en een nieuwe pons gekregen, dus weer genoeg inspiratie voor de komende tijd... (Nu nog tijd :-)

Ik heb hiervoor de PickWick kersentheezakjes gebruikt. En natuurlijk ook weer wat leuke roosjes, dewdrops en swirls uit de webshop AnMaCreatief. Op het labeltje kan later nog een toepasselijke tekst.
Het is meestal een heel gezoek om de kleurtjes van de theezakjes te laten matchen met het papier, maar deze vind ik zelf erg mooi geworden.

Adriana

3 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana, ik vind deze ook erg mooi geworden. Bedankt dat je nog een keer meedoet aan Anmacreatief's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge! Bedankt daarvoor...
    Ook dit kaartje is supermooi geworden... Mooie kleuren en bloemen.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adriana,

    beide kaartjes zijn echt heel mooi geworden, knap hoe jij zo'n mooie bloem uit theezakjes kan maken!
    Bedankt om mee te doen met de challenge bij AnMaCreatief!

    Veel liefs en een fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...