vrijdag 21 oktober 2011

Een meisje

Dit is een felicitatiekaart voor de geboorte van een meisje. Het bloemetje heb ik gevouwen van de papiertjes van PickWick mangothee.
Een van mijn favoriete zakjes, omdat er zulke mooie verschillende kleuren op staan. Het andere bloemetje bestaat uit 2 bloemenstansjes uit de webshop AnmaCreatief (asterisk rond) met daarop een vilten bloemetje en een brad.
Het plaatje heb ik uit het papier van Papermania 'Honey & Hugs'. Papier wat helemaal past bij geboortekaartjes. Er is op dit moment ook nog een jongenskaart bij mij in produktie (hi,hi).
Deze kaart is ook mijn derde (en dus laatste) bijdrage aan de challenge van de webshop AnMaCreatief.
Ik ben benieuwd wat de volgende challenge wordt.

Adriana

3 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana, wat een ontzettend lief babykaartje. Zie dat je al aardig thuis raakt in blogland; hele mooie layout hoor. Bedankt voor je 3e deelname aan Anmacreatief's challenge. Hoop dat je ook bij de volgende challenge weer zo productief bent. Succes en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit zeg.
    Heel lang geleden ben ik ook samen met mijn oma begonnen met theezakjes vouwen. Geweldig vond ik dat! Inmiddels heb ik veel andere technieken erbij gedaan en kom ik nooit meer toe aan de theezakjes. Zo jammer want het is een ware kunst om de figuren netjes te krijgen en te vouwen. Een techniek opzich... Ik heb nog altijd geen afscheid kunnen nemen van mijn zakjes en theezakjes, vaak denk ik er wel aan om er weer eens een kaartje mee te gaan maken, maar de tijd is voor een probleem...
    Geweldig om het dan ook weer bij een ander terug te zien. moet ik denk ik gewoon weer eens tijd voor maken!

    Ik vind je kaartje echt super mooi, 3 zo verschillende kaarten die je voor de challenge van AnMaCreatief hebt gemaakt, leuk om te zien wat je met 1 sketch kan doen. Ik hoop dat je ook weer met de tweede challenge meedoet!
    Ik zie je creaties graag weer langskomen!!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adriana,

    Jij bent lekker bezig! Al 3 kaartjes voor de challenge van deze maand... Echt super leuk. Dit kaartje is erg schattig geworden en heel leuk gecombineerd met de theezakjes. Super.
    Ik wil je nogmaals bedanken voor het meedoen aan de AnMaCreatief challenge van deze maand.

    Fijn weekend!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...