woensdag 12 oktober 2011

Eerste Bericht

Het idee was er al eerder. Nu is het er toch van gekomen. Ik wil graag meedoen met de challenge van de Webshop AnMacreatief. Het is een erg leuke sketch. Dus dan heb ik ook een blog nodig. Ik ben benieuwd of het allemaal gaat meewerken.

Ik maak graag kaarten met theezakjes. De bloemetjes op deze kaart zijn van PickWick theezakjes gemaakt.
De Swirl, Dewdrops en het lint komen uit de Webshop AnMacreatief. Dat is een erg leuk winkeltje!
De stempel is een digi van Sliekje. Zij maakt prachtige digistamps.

Ik heb nog een kaart klaarliggen met deze sketch. Dus als het even meezit, plaats ik die ook snel.

Adriana

2 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana, wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Ik vind je kaartje erg leuk en je brengt me op een idee. Heb zelf ook nog bergen theezakjes uit de tijd dat ik meer kaarten maakte met theezakjes. Helaas is op mijn computer het volger blokje kwijt, maar ik ga proberen om zo snel mogelijk je volger te worden. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana,
    Wat gezellig dat je nu ook een blog begonnen bent! Ik ben je eerste volger!
    Heel gaaf dat je eerste berichtje meteen voor de challenge is.... Je hebt een heel vrolijk kaartje gemaakt.
    Ik vind het erg leuk dat je ook de spulletjes uit mijn winkeltje gebruikt hebt...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van de maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...