zaterdag 29 oktober 2011

Challenge Forever Friends

Vandaag voor het eerst een label gemaakt. Dit na de oproep van Sieta op haar blog. Ik doe meestal niet zoveel met beertjes maar het afdrukje van Forever Friends wat zij tijdelijk op haar blog had staan, vind ik toch wel erg leuk. Ik had ze meteen geprint en bedacht me toen dat het wel erg passend zou zijn voor bij het kadootje van een schoonzusje. Het kadootje heb ik in een velletje designpapier gepakt, wat ook op het labeltje is gebruikt.

 Natuurlijk heb ik ook op deze label een theezakjesbloem verwerkt. Gemaakt van AH theezakjes en volgens mij was dat de maroccosmaak, maar dat kon ik niet meer goed zien. De andere bloemetjes heb ik gestempeld en met een dew drop versierd. Erg leuk, want die past precies. Die dew drops komen net als de mooie roosjes en het bruine stippeltjeslint weer uit het leuke winkeltje van Anne Marije.

Met deze label wil ik graag meedoen met Forever Friends Challenge #5: label .

Adriana

7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke label heb je gemaakt Adriana, toppie hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mooie label heb je gemaakt. Het beertje is ook ontzettend mooi ingekleurd. Succes met de challenge. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Adriana, super mooie label heb je gemaakt.
    Fijn dat je na mijn oproep om mee te doen, gehoor hebt gegeven.
    Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge en ik hoop dat je nog eens mee doet.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet aan de challenge. Je hebt een hele leuke tag gemaakt.
    Groetjes Geertje (Forever Friends)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer een andere challenge, de kleuren van de theezakjes zijn enorm mooi en de rest erbij ook! Groetjes van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig label heb je gemaakt, erg leuk zo met die theezakjes erin verwerkt!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever friends!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk zeg met die theezakjes! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Forever Friends.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...