woensdag 25 januari 2012

Lieveheersbeestje

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met de digi die ik van Dora heb gekregen. Nogmaals heel erg bedankt.
Ik heb het plaatje weer ingekleurd met Distress Ink. Ik heb een aantal kleuren bijgehaald, waaronder zwart, want anders kon ik deze natuurlijk niet mooi kleuren.

Het theebloemetje is gemaakt van PickWick aardbei. Het is dit keer een zeer eenvoudig vouwsel, maar hij is rondom uitgeknipt. Zo past íe nog mooier bij het papier. Erin zit een grote brad en eronder wat groen crisplint.


Ik vond hem erg leuk om te kleuren en ik heb er nog meer ideetjes mee. Dus die volgen mogelijk ook nog wel een keer.
Graag doe ik met deze kaart mee aan uitdaging 99 van  Elke kaart een feestje. Je mag dit keer uit kleuren kiezen en ik heb voor de groene kleur gekozen.
Ook doe ik mee met Totally Papercrafts ..... Make Your Own Flowers Challenge. De theezakjesbloem voldoet hier vast genoeg aan.


Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik vind het erg leuk als jullie ook een berichtje achterlaten.
Groetjes van Adriana



10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer!
    Het kleuren gaat je al goed af zeg, het is weer prachtig met die onmisbare theebloemen van jou, Zo geweldig vind ik dat!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice card, cute image and DP. The banner is a fun addition.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prima uit erg leuk gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card,Adriana!Love all those ladybirds!
    Thanks for joining us at Totally PaperCrafts!
    Dodici
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige kaart is dit weer. Heel mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Adriana,

    speciaal wat inkt gekocht???? haha.
    maar wat heb je dit weer schitterend gedaan. heel mooi ingekleurd. heeft een heel ander effect dan met mijn potloden, wauw!!
    schitterend geheel, en die gevouwen bloem blijf ik heel bijzonder vinden, maakt een kaart net even wat anders.
    dank je wel dat je mij dit heb laten zien. vind ik wel fijn.
    het rare is dat je niet in mijn leeslijst staat met die updates. want je vorige kaart heb ik niet gezien. je bent niet de enige, hoor? waarvan ik niet de nieuwe berichten te zien krijg. en daar ben ik sinds kort achter gekomen.
    ik zet je nu wel in mijn sitebar.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk, vind ik deze kaart. Vind die bloem van theezakjes er mooi bij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The image of ladybirds us wonderful. I like it so much.Your idea is full of creativity. Everything is adorable.

    Plastic Card
    Plastic Card Printing

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En wij hebben hem in huis! Hoera, een echte 'Adriana'! ;-) Ik voel me vereerd, ook al was hij niet voor mij maar voor Raniya!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...