dinsdag 31 januari 2012

Voor jou

Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van uitdaging 11 voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Precies geschikt voor een theezakjes kaart, toch?

Voor de theezakjesbloem heb ik weer van die mooie Israëlische zakjes gebruikt en een grote brad. Ik heb de bloem zo gevouwen dat je de mooiste stukjes van de afbeelding ziet. Voor de kleuren van deze kaart heb ik mij laten inspireren door de foto van challenge 20 op Bunny Zoe's Crafts.

Hierbij ook eens een voorbeeld van het zakje zelf. De kleuren zijn zo mooi en het zakje is ook nog leuk aan de achterkant te gebruiken, omdat het randje doorloopt. Dat bloemetje heb ik op de kaart met het winterkoninkje gebruikt. Heerlijk die vakantie-voorraad gevouwen bloemetjes.

De randen van het cardstock, papier en de geponste bloemetjes heb ik bewerkt met Distress Ink.

Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden. Het is erg leuk om jullie reacties te lezen! 
Leuk dat je even kwam kijken.
Tot de volgende kaart.
Groetjes Adriana

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloem heb je gevouwen . . ik vind alles prachtig bij elkaar passen. Leuk dat je mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
    Die bloem heb je weer schitterend gevouwen, en zo mooi gedaan met alle details.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek dit kaartje en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Schitterend met die mooie theezakjes.Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, your tea bag cards amaze me! This one is so beautiful. Sending a big hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje weer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt heel mooi gedaan met de theezakjes! Leuk dat je meedoet bij de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje. geweldige bloem gevouwen die er nog bij deze kaart zo goed erbij past. wauw!
    schitterend geheel, die bloemen zijn ook prachtig!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart prachtig, wat een mooie bloemen en vooral het middelpunt, de bloem gevouwen van theezakjes vind ik geweldig.

    Gezellig dat je meedoet aan de 11e uitdaging van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Adriana,

    Wat een prachtige kaart (heb in het verre verleden ook nog weleens met theezakjes gewerkt).
    Je vroeg welke maat kaart we gebruiken
    Meestal 15x15 cm en anders 14,5 x 14,5 cm.
    Kan er lekker veel op!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en leuk om ook eens een andere variant te zien. Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...