vrijdag 13 januari 2012

Winterkoninkje

Op deze kaart heb ik dan eindelijk het winterkoninkje, getekent door Dora, verwerkt. Ik heb hem ingekleurd met Distress Ink. Hiervoor heb ik de sketch van Challenge 4 van KreaTeJa gebruikt.  De opdracht is: maak een  Winterse creatie (dus geen kerstkaartje) waarbij gebruik is gemaakt van deze sketch. De sketch vond ik meteen erg goed bij het winterkoninkje passen.
De theebloem is inderdaad weer een vouwseltje van de vakantie. Gemaakt van de achterkant van prachtige Israelische theezakjes. Daarop zit een hele mooie sneeuwvlok van Karen-Marie Klip die ik jaren geleden in Denemarken heb gekocht en een kleine brad.
De papierlaagjes van deze kaart heb ik allemaal met Distress Ink bewerkt en ik heb ook de sneeuwvlokstempel die in de Martha Steward pons zit, gebruikt voor de achtergrond. Heb dit keer dus geen kant en klaar DP gebruikt, maar het zelf gemaakt.

Leuk dat jullie weer kwamen kijken en tot de volgende keer.
Groetjes, Adriana

8 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana,

    Leuk dat je met onze challenge mee doet. Je kaartje is erg mooi geworden. Die stempel past echt zo goed op je kaart en dan de kleurtjes. Echt winters hoor;)

    Groetjes,
    Neltine (Design Team Scr@p-Cards Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, wauw!! pracht van een kaart en erg leuk om te zien dat je de winterkoninkje hebt gebruikt.
    schitterend ingekleurd!! bij jouw ging het printen dus ook goed.
    weer zo mooie bloem gevouwen!! alles past heel goed bij elkaar.
    ja..die sketch is erg leuk. even een klein hintje ik weet niet of ik het mag vertellen, volgens mij mag je alleen een creatie maken voor krejateja en mag het niet meedingen met andere challenges.
    het zou jammer zijn dat je kaart wordt verwijderd, toch?
    ik vind je kaart heel erg mooi!!! schitterend uitgevoerd.
    succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Je hebt het heel mooi gedaan met de distress ink. Prachtige papier zelf gemaakt en je digi mooi er mee ingekleurd.
    Het gaat je al goed af!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig.
    Ik heb ook distress inkt, maar de copics gaan me gemakkelijk af dat de inkt er vaak bij in schiet.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend mooi kaartje is dit geworden. Je hebt Dora's vogeltje heel mooi gekleurd. Grotjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, I think your card is so pretty. I have a stamp of a bird and it is so similar. I will make a card sometime and you will see what I mean. He is so handsome. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey adriana,
    ik wil jou ff bedanken voor jou hele lieve woorden, op het bericht dat ik de candy heb gewonnen bij nicole verkooijen.
    ja, de candy is goed terecht gekomen, maar ik denk dat dat bij iedereen zo zou zijn.
    maar vlak niet uit, dat ik echt wel uit mijn plaat ging. waanzinnig gewoon!!!
    lieve groetjes, fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Adriana,

    je hebt een hele bijzondere reactie neer gezet, dank je wel. wil je er echt mee aan de slag?
    als je het serieus wil, kan je mij mailen. op mijn profiel staat als het goed is mijn email adres. dan zal ik kijken of het lukt om mijn tekening toe te sturen/e-mailen, oké.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...