woensdag 18 januari 2012

Blauw wit

Voor deze kaart heb ik de sketch gebruikt van challenge 122 voor de Dutch Card Lovers. De uitdaging  bij deze sketch is om hiermee een kaart te maken in de kleuren blauw en wit.

Nu heb ik lang geleden al eens deze enorme theebloem gemaakt van maar liefst 16 zwarte bessen theezakjes. Deze bloem is helemaal blauw. Bovenop heb ik nog twee witte hydrangea's met een grote blauwe brad vastgemaakt.

Omdat de bloem zo groot is heb ik deze kaart ook een maat groter gemaakt. Het is een A5 kaart geworden. En zo had ik een keer genoeg ruimte voor extra versiering zonder dat het de aandacht van de bloem weghaalt.
Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat even een reactie achter na je bezoekje.

Groetjes Adriana

10 opmerkingen:

  1. This is really beautiful, and I love the DP you used with it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig!
    Dit vind ik wel een hele mooie bloem die je hebt gevouwen zeg. Mooi patroontje.
    Leuke details heb je eraan toegevoegd. en goede match gevonden met het designpapier.
    Knap hoor!

    PS. Volgnes mij mag je nog een keer meedoen met de challenge van AnMaCreatief...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, wat een prachtige kaart is dit geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem beeldschoon geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat is die bloem gaaf zeg! Erg mooi gemaakt. Wat een vouwwerk zeg.
    Je hele kaart ziet er prachtig uit.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die bloem gaaf gedaan. :)) Helemaal gevouwend rondom als ik het goed zie. Prachtig! :))
    Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg gaaf hoor prachtig kaartje. bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bloem is echt een blikvanger! Super gedaan.
    Dank je wel voor deze bijdrage bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een prachtige cirkel zit er op je kaart, je bent een ware tovenares met die theezakjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...