woensdag 11 januari 2012

Bloemen

Welkom Marianne! Leuk dat je mijn blog ook interessant genoeg vindt om te gaan volgen!
Enne misschien hadden jullie het al gezien in mijn sidebar? Ik heb de Magnoliastempel van http://www.bunnyzoescrafts.com/ gewonnen bij Mina! En gisteren lag íe dan ook echt op de deurmat. Zo leuk om zomaar een kadootje over de post uit de UK te krijgen. Thanks to Nikki and Mina!

Vandaag heb ik een bloemenkaart gemaakt. Met deze kaart kan ik mooi nog een keer meedoen met de 4e challenge van  AnMaCreatief. Bloemen genoeg , toch?
Ik heb hiervoor de leuke sketch gebruikt van challenge 121 voor de Dutch Card Lovers.
Een ideale sketch voor theezakjes. Het is een verjaardagskaart geworden met een verrassingslabel erin.

Een kaart in mijn favoriete kleuren. Ik gebruik die kleuren niet vaak, omdat ik nou eenmaal niet veel mooie theezakjes in die kleuren heb.

De theebloem is gemaakt van 4 theezakjes Pickwick caffeinevrij, maar volgens mij is die uit het assortiment. Ik heb 4 papiertjes uit de voorkant en 4 papiertjes uit de achterkant van het zakje gesneden. Deze heb ik om en om geplakt. Eronder zitten 2 hydrangea's en erop een geponst bloemetje en een grote brad.

Nog twee foto's met de binnenkant. Hierin zit nog een label met een persoonlijke boodschap. Oftewel in dit geval een persoonlijke tegoedbon. Ik heb hem ingepakt in folie en mooie bijpassende krullen om de toef. Ik ben er helemaal blij mee. Eh, alleen moet ik em morgen dan wel weer weggeven. Hi, hi.

Groetjes Adriana
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart!
    één van de vouwseltjes uit de vakantie?
    Als ik het goed zie heb je er een hydreangea eronder gedaan, nietwaar? Erg leuk!
    Zelf drink ik heel graag sterrenmunt van pickwick, die heeft ook een mooie kleur blauw (lichter).
    Misschien is dat wat als alternatief?

    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief! De derde kaart komt ook wel hé ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart zeg. Erg mooi de bloem van theezakjes. De binnenkant ziet er ook super uit.
    Bedankt voor het meedoen met DCL, Adriana!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supermooi kaartje weer.Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi geworden je kaartje. Ik wens je succes in ieder geval met de challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan, leuk om de techniek van de theezakjes weer eens te zien. Heb ik vroeger ook nog gedaan.:) En blauw is ook mijn favo kleur. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Adriana! Mooie bloem heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n tof bloemenkaartje Adriana!

    Fijn dat je zo graag meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook zo mooi! Je 'bloementoef' is prachtig...
    Bedankt dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...