maandag 9 januari 2012

Elke kaart een feestje

Allereerst voor jullie allemaal de Beste wensen voor dit nieuwe Jaar! En welkom aan mijn nieuwe volgers. Erg leuk en ik hoop dat ik jullie wat kan inspireren en Lotte's oma natuurlijk ook.

Afgelopen week zijn we heerlijk op vakantie geweest. Ik heb een nieuwe voorraad theebloemetjes gevouwen en nu ook in wat kleinere maatjes, zodat ik ze wat makkelijker kwijt kan in combinatie met een stempel op een kaart. Ik had een handig klein bakje meegenomen met een flinke voorraad gesorteerde theezakjes, een paar malletjes, een mesje, schaartje, lijm en een mini snijmatje. Helaas was ik wel vergeten om wat theezakjesboekjes mee te nemen en dus heb ik niet echt nieuwe bloemen kunnen uitproberen. Ik moest het doen de modelletjes die ik intussen wel kan dromen... En de oogst? Maar liefst 24 stuks. En daar ben ik dus wel heel tevreden mee. Van Corine kreeg ik een kaart vol gehaakte bloemetjes als verrassing over de post. Echt superleuk! Nogmaals dankjewel ook vanaf deze plek. Heel wat bloemen klaarliggen om te gaan verwerken de komende tijd.

De eerste uitdaging op de nieuwe site van Elke kaart een feestje is een geboortekaartje.
Challenge 4 van AnMaCreatief is bloemen.
Uitdaging 10 van de Nederlandse Kaarten Uitdaging is een leuke sketch:

Deze drie pasten dus heel mooi bij elkaar en bloemen zijn natuurlijk altijd goed! En dit is dan mijn eerste kaart geworden in dit nieuwe jaar:


Ik heb hiervoor opnieuw een mooie digistamp van Sliekje gebruikt. Voor de theebloem de PickWick kruidenwelness (acai berry & blue berry) gevouwen met daaronder een papieren hydrangea beinkt met  Distress Ink.

Het plaatje ingekleurd met  Distress Ink en dit keer gewerkt op aquarelpapier. Het is gelukkig goed gelukt om te printen (bedankt voor jullie reacties en tips) op dit papier en er gaat nu dus weer een nieuwe wereld voor me open. Want wat is het leuk om de plaatjes hiermee te kleuren.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik lees graag jullie reacties!

Groetjes Adriana

20 opmerkingen:

  1. prachtig geboortekaartje Adriana!
    Superleuk ook, deze felle bleuwe kleurtjes!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Elke Kaart Een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, zo met die theezakjesbloem!! Ik heb boven ook nog dozen met theezakjes staan, misschien ga ik ook weer eens wat vouwen...........Wel leuk om oude technieken weer eens in een nieuw jasje te steken:))
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! Je bloem van theezakjes is weer super mooi! Ook het kleuren gaat je al goed af zeg.
    Heerlijk zo'n voorraadje boemetjes!!!
    Ik zie je kaarten graag tegemoet.

    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow . . .wat een mooie kaart, lekker vrolijk, en de digi is ook super, ik heb deze nog niet eerder gezien, maar hij is erg leuk
    Leuk dat je je kaart hebt geplaatst bij de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een helemaal te gek kaartje heb je gemaakt.'
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU en veel succes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Komen baby's toch uit de kool..... :)

    Grappig kaartje met een mooie bloem.

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is geweldig! Leuke stempel en mooie kleuren. Leuk om te zien dat je theezakjes bloem; is weer eens totaal wat anders!
    Gezellig dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, ik vind de bloem van theezakje echt heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart met mooie kleuren.
    die bloemen die je hebt gevouwen zijn prachtig, passen er heel goed bij.
    leuke digi gebruikt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk idee die theezakjes!
    Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, wat een leuk idee om dit zo te doen zeg! Ik zou zo weer een verzameling theezakjes gaan aanleggen ;-) als ik dit zo zie.

    Succes met de uitdaging
    Leuke digi trouwens

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterend kaartje heb je gemaakt, echt prachtig dat blauw en dat stempeltje is helemaal top.

    Leuk dat je mee doet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging :-). Veel succes!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sliekje en katjes12 januari 2012 om 18:18

    hoi,
    je kaart is weer schattig, mooi gedaan :)
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lieve en mooie kaart zeg!
    Dank je wel voor het meedoen van de wedstrijd.
    Groeten Judith NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje van een kaart.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    En ook leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Adriana,

    Leuke kaart heb je gemaakt. De gevouwen theezakjes bloem past er perfect bij. Wat leuk dat jij veel met theezakjes werkt op je kaarten. Vind het zelf ook nog steeds leuk om te doen.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een geweldig mooi kaartje! Heel leuk gedaan in combinatie met de theezakjes-bloem... Super!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...